Renault bo z njim nadaljeval pot, ki sta jo tlakovala Megane E-tech in Megane Conquest.
Renault Kadjarju že kar nekaj časa počasi odštevamo dneve, ko se bo poslovil iz prodajnih salonov, saj velja za enega najstarejših modelov v Renaultovi ponudbi, kar se mu, kot smo nedavno ugotavljali na testu, začenja poznati tudi na oblikovnem in tehnološkem področju. Ob tem pa verjetno nihče ni pričakoval, da bo križanec po zgolj eni generaciji odšel v zgodovino. A Renault se kljub vsemu iz enega najpomembnejših segmentov ne umika.
Preberite še: Kratki test: Renault Kadjar 1.3 TCe 160 Black Tech (2021)
V želji po osvojitvi segmenta C, za kar bosta skrbela še Megane Conquest in Megane E-tech bo namreč Renault Kadjarja nadomestil s povem novim modelom, poimenovanim Austral. Gre za križanca dolžine 4,51 metra, ki bo luč sveta ugledal spomladi prihodnje leto, pri Renaultu pa so mu nadeli ime, ki so ga za svojega registrirali že davnega leta 2005, 16 let nazaj.
Sylvia Dos Santos, vodja strategije poimenovanj v Renaultovi direkciji za globalno trženje, pravi: »Austral spominja tudi na barve in toploto južne poloble. Gre za ime, ki vabi na potovanje, in se zato popolnoma poda športnemu terencu. Zveni harmonično in uravnoteženo, poleg tega ga vsakdo zlahka izgovori, in gre torej za zelo mednarodno ime.«