Mazda je za predstavitev na avtomobilskem salonu v Los Angelesu pripravila novi športni terenec CX-5, pri katerem, kot pravijo, so osvežili prav vse elemente.
Zunanjost je usklajena z najnovejšimi smernicami oblikovalskega jezika KODO, odraža pa se predvsem v tanjših in niže postavljenih žarometih, nazaj pomaknjenih stebričkih A in novi trislojni rdeči barvi karoserije Soul Red Crystal, ki je za 20 odstotkov bolj nasičena in za 50 odstotkov bolj intenzivna od dosedanje kovinske rdeče barve Soul Red Metallic. V notranjosti z izboljšano razporeditvijo stikal izstopa projekcijski zaslon na vetrobranskem steklu, ki zaradi pomika nazaj vozniku omogoča boljši pogled na cesto, izboljšan pa je tudi pogled nazaj. Voznik in potniki lahko večpredstavnostne vsebine spremljajo na 7-palčnem zaslonu na vrhu armaturne plošče. Zadnji sedeži omogočajo dvostopenjsko prilagajanje naklona naslonjala, v 505-litrski prtljažnik pa je mogoče dostopati skozi električna vrata z možnostjo daljinskega upravljanja.
Karoserija nove Mazde CX-5 ima za 15 odstotkov večjo vzvojno trdnost od njene predhodnice, kar je predvsem zasluga visoko trdnostnih jekel. Nižje je tudi težišče, ko boljši legi na cesti pa pripomorejo tudi za 10 milimetrov širši koloteki.
Novi CX-5 prihaja z dvema bencinskima motorjema Skyactiv-G 2,0 in Skyactiv-G 2,5, ki sta še naprej brez turbinskih polnilnikov, ter turbodizelskim motorjem Skyactiv-D 2,2. Na voljo so v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim ali ročnim menjalnikom ter štirikolesnim sistemom i-Activ AWD. Med tehniko velja omeniti še nadzor nad dinamiko avtomobila G-Vectoring Control, za aktivno varnost pa z naborom sistemov za pomoč vozniku in varnost i-Activsense.
Mazda bo novi CX-5 februarja najprej ponudila na Japonskem, potem pa postopoma tudi drugje.