Prenova Mercedes-Benzovega razreda V: nov sprednji del, drugačen voznikov delovni prostor, boljša »omreženost« in več dodatkov za avtodom.
V začetku leta 2024 bo Mercedes-Benzov oddelek divizija dostavnih vozil spravil na ceste obsežno prenovljeni razred V s hkratno osvežitvijo avtodoma Marco Polo in dostavnika Vita. Prenova je prvi korak do nove generacije dostavnikov srednje velikosti (do leta 2025), ki temelji na električni platformi, ki so jo razvili posebej za enoprostorska vozila, ko naj bi razred V končno postal tudi luksuzni model.
Nov sprednji del poskrbi za bolj samozavesten videz, mreža hladilnika ima zvezdni vzorec, pri nekaterih linijah opreme je osvetljena, začinjena pa je tudi z obrobami v visokem sijaju in kromiranimi letvami, medtem ko so na zadku nove luči in prvič širok logotip Mercedes-Benz pod steklom prtljažnih vrat.
Več udobja in še več avtomobilskega občutka je tudi v notranjosti: dva 12,3-palčna zaslona za digitalno instrumentno ploščo in komunikacijski sistem sta zdaj del serijske opreme, iz drugih modelov je izposojen nov volanski obroč s površinami na dotik. Prvič se pogonski stroj zažene s pritiskom na stikalo in ne več le z vrtenjem ključa, med novitetami pa so še ogrevanje volana, nova ambientalna osvetlitev in zadnja generacija operacijskega sistema MBUX z glasovnim pomočnikom.
Vozniki dostavniškega Vita morajo sprejeti nekaj kompromisov, sledi prenove so na zunaj prav tako prepoznavne po vpadljivi maski hladilnika, ki pa je v osnovi izdelana iz črne plastike. V notranjosti instrumenti ostajajo analogni, serijski pa je tudi MBUX, čeprav z nekoliko manjšim 10,3-palčnim zaslonom.
Kot običajno je Vito na voljo kot dostavnik z zaprtim tovornim prostorom, z dodatno vrsto zadnjih sedežev in tovornim prostorom ali s sedeži za največ devet oseb, pri čemer je tudi v prvi vrsti na voljo trisedežna klop. Razred V ima štiri do osem sedežev. Posebej razkošna: različica z dvema »kapitanskima« sedežema zadaj s funkcijo naklona in zložljivo mizo kot na letalu.
Avtodom Marco Polo, ki je prav tako deležen prenove, ima namesto sedežev zdaj kuhinjsko nišo. Še vedno pa sta tukaj dve posebni poslastici: luči je mogoče posebej upravljati prek informacijskega sistema ali aplikacije na pametnem telefonu, programirati jih je mogoče tako, da ob odklepanju ali odpiranju vrat ponoči sveti le nekaj majhnih lučk, da ne motijo sosedov v kampu. Poleg tega enota za upravljanje avtodoma na primer lahko nadzoruje tudi dvižno streho ali uravnava temperaturo v hladilnem prostoru in hkrati ponuja novo funkcijo za zračno vzmetenje, ki omogoča izravnavo na neravnem terenu s pritiskom na stikalo.
Za koliko bodo osveženi V, Vito in Marco Polo dražji od dosedanjih, še ni znano, niti pri Mercedes-Benzu še niso razkrili, kakšne bodo (če sploh) pri pogonskih sklopih.
Preberite še: Dacii uspeva to, o čemer sanjajo druge avtomobilske znamke!
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?