Izboljšav pa se niso lotili na področju avtomatskih, temveč ročnih menjalnikov.
Avtomobilska industrija se proti (pre)visokim količinam izpušnih plinov (še posebno CO2) bori na različne načine – z učinkovitejšimi klasičnimi (bencinskimi in dizelskimi) motorji, hibridi, električnimi avtomobili, učinkovitejšimi pnevmatikami in še bi lahko naštevali. Volkswagen pa je sedaj kot kaže našel nove ‘zaloge’ na področju menjalnikov. Še več, bojda so izboljšave pripravili na ročnem menjalniku, navkljub vse večji priljubljenosti avtomatike.
Nov menjalnik tipa MQ281 naj bi tako pripomogel k do 5 gramov na kilometer nižjim izpustom CO2, seveda pa so prihranki odvisni od tega, s katerim motorjem bo povezan. Nabor vozil oziroma motorjev, s katerimi bo povezan bo namreč kar precej velik, saj pri Volkswagnu poudarjajo, da bo namenjen tako klasičnimi (kombi)limuzinam, kakor tudi križancem oziroma modelom z večjim premerom koles, ki prinašajo večje obremenitve za sam menjalnik.
Najprej v Passatu
Pri Volkswagnu so za izdelavo menjalnika uporabili nove materiale za izdelavo zobnikov in ohišja, pripravili so nov sistem ležajev, zaradi česar so zmanjšali hrup menjalnika, hkrati pa poskrbeli za bolj glado pretikanje med prestavami. Posledica teh izboljšav naj bi bila tudi manjša poraba olja v menjalniku. Kot pravijo pri Volkswagnu naj bi namreč vsak tovrsten menjalnik tekom življenske dobe potrošil vsega 1,5 litra olja.
Nov menjalnik bodo pri Volkswagnu oziroma znotraj skupine proizvajali v dveh tovarnah, to je v Seatovi tovarni v Barceloni in pa v argentinski Cordobi. Namenjen bo namreč tako vozilom znamke Volkswagen, kakor tudi hčeriskima znamkama Seat in Škoda, pri čemer pa bo na trgu najprej na voljo v ponudbi nedavno posodobljenega Volkswagen Passata.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"