Bralci Avto magazina ste že lahko prebrali, kako se vozi nova Volkswagnovega Jetta, saj smo vtise z vožnje nove limuzine iz Wolfsburga objavili že pred meseci.
Zdaj je Volkswagen napovedal evropsko različico, ki se od ameriške razlikuje po dodelanem podvozju, saj evropski kupci zahtevajo drugačno kot Američani. Stara celina je zato dobila večvodilno zadnjo premo, podobno tisti v Golfu.
Evropska Jetta se bo prodajala s serijo turbodizelskih in turbobencinskih motorjev, od 77-kilovatnega 1.2 TSI-ja, 90- in 118-kilovatnega 1.4 TSI-ja, dvolitrskega TSI-ja s 147 kilovati pri bencinskih ter do 1.6 TSI (77 kW) in 2.0 TDI (103 kW) pri dizlih. V Nemčiji bo Jetta 1.2 TSI z opremo Trendline stala 20.900 evrov. Volkswagnovo limuzino izdelujejo v mehiški Puebli, kjer proizvodnja čaka tudi na novo generacijo Beetla.