Le v letu 2018 je iz štirih tovarn po vsem svetu zapeljalo okoli 800 tisoč Tiguanov, s čimer se ob Golfu, Passatu in Jetti uvršča med najpomembnejše modele znamke Volkswagen.
Volkswagen je bil po nekoliko večjem in bolj prestižnem Touaregu eden izmed prvih avtomobilskih proizvajalcev, ki so trgu predstavili kompaktne in cenovno nekoliko bolj dostopne športne terence. To se je zgodilo leta 2007, ravno v času, ko je ta avtomobilski razred začel doživljati razcvet. To je znamka iz Wolfsburga storila z modelom Tiguan, prodajne statistike pa kažejo, da jim je z omenjenim modelom na trgu uspelo.
Dobrih 11 let po začetku proizvodnje je namreč s tekočega traku zapeljal že petmilijonti Tiguan. Ta je od leta 2016 na trgu na voljo v prenovljeni podobi (prva generacija je tako z nekaj spremembami vztrajala devet let), leto pozneje pa se mu je pridružil še nekoliko večji brat z oznako Allspace. Prav druga generacija pa je tista, ki je avtomobilu prinesla največ uspeha. Če je prva generacija v prvem celem letu proizvodnje (leta 2008) našla 120 tisoč kupcev, jih je druga v svojem prvem letu proizvodnje našla kar 700 tisoč, lani pa še dodatnih 100 tisoč več.
»Tiguan je presegel zgodovinski mejnik pet milijonov proizvedenih primerkov. Tehnično znanje naše ekipe, izjemen ekipni duh in zavzetost, s katero izdelujemo vozila znamke Volkswagen, predstavljajo temelje za ta izreden uspeh in hkrati temelje za našo strategijo na področju križancev,« pa je ob pomembnem mejniku za znamko dejal Andreas Tostmann, član upravnega odbora Volkswagna, zadolžen za področje proizvodnje.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji