Volkswagen Santana je nov

3. 11. 2012
Deli

Nemški Volkswagen je predstavil svojo novost za kitajski trg, s katero bodo zamenjali njihov najstarejši model na kitajskem trgu – Santano.

Nov model je razvit povsem na novo, pravijo pri Volkswagnu. Z medosno razdaljo 2,603 m omogoča precej prostorno notranjost, predvsem zadaj, kar je ena od najpomembnejših lastnosti za avtomobile tega razreda na kitajskem trgu. Podobno prostoren je tudi prtljažnik s 480 litri prostornine.

V Santano bodo vgrajevali štirivaljne motorje brez dodatnega polnjenja (tovarniška oznaka EA 211), tudi ta pa sta nova, saj ju je Volkswagen razvil prav za kitajski trg. Motorni blok je iz aluminija, motorna glava ima štiriventilsko tehnologijo, v glavo pa je, podobno kot pri za evropski trg razvitih novih motorjih, vključen tudi začetek izpušne cevi. 1,4-litrska različica ima 66 kW (90 'konj'), normna poraba je 5,9 l na 100 km, 1,6-litrska različica ima 81 kw (110 'konj') in porabi na 100 km 6 litrov goriva. V primerjavi s predhodnim motornim rodom se je emisija CO2 zmanjšala za 28 odstotkov.

Volkswagen ni razkril drugih podatkov za novost, ki so jo predstavili v matični tovarni v Wolfsburgu. Tako tudi ni točno znano, kdaj bodo Santano pričeli izdelovati in prodajati, seveda pa se bo to zgodilo v prvem polletju prihodnjega leta. Santana je bila v preteklosti Volkswagnov najuspešnejši kitajski model, z njim so pred 29 leti na Kitajskem tudi začeli. Doslej so tam prodali nekaj manj kot štiri milijone primerkov.

Po dveh modelih, ki jih je skupina Volkswagen letos predstavila v Evropi, Škodi Rapidu in Seatu Toledu, je Santana tretji model, ki je nastal na istih konstrukcijski osnovi (platformi), ki pa vsebuje precej manj zahtevne in drage tehnologije, saj je namenjena kupcem in trgom, ki zahtevajo cenejše, a vseeno bolj učinkovite rešitve.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?