K sodelovanju Volvo vabi tudi vse posameznike, ki menijo, da imajo učinkovite ideje za zmanjšanje onesnaževanja Jadranskega morja.
Švedski avtomobilski proizvajalec Volvo že zadnjih nekaj let velja za enega izmed bolj ekološko ozaveščenih proizvajalcev, na kar kaže tudi nedavna odločitev o popolni opustitvi razvoja in koncu prodaje avtomobilov z dizelskimi motorji. Hkrati je v jadralskem svetu že dlje časa znana dirka okrog sveta Volvo Ocean Race, ki poteka vsaka tri leta. Zdaj pa so Švedi željo po čistejšem okolju in ljubezen do morja združili v novem projektu za zaščito in ohranjanje okolja.
Projekt je sestavljen iz več delov, poteka pa tudi v sodelovanju z Organizacijo združenih narodov in njihove kampanje o zaščiti morja Clean Seas. V sklopu te akcije je skupno kar 850 uslužbencev Volva v 16 državah 5. junija, na svetovni dan zaščite okolja, čistilo plaže po svetu. Del akcije so bili tudi zaposleni v Volvo Car Adria, ki so pomagali čistiti in sortirati odpadke na plažah v okolici hrvaškega Poreča.
Omenjena čistilna akcija pa ni edini projekt, ki se ga je Volvo Car Adria lotil letos. V skladu s pobudo Adriatic Plastic Challenge in v sodelovanju z zadrugo Terra Hub bodo namreč organizirali različne dogodke za ozaveščanje ljudi in podjetij o problematiki odlaganja plastičnih odpadkov v morje. Hkrati bo do 10. 9. odprt javni natečaj zbiranja idej za zaustavljanje in preprečevanje onesnaževanja Jadranskega morja. Nanj se lahko prek spletne povezave prijavi vsakdo, ki ima na tem področju inovativno idejo za učinkovito reševanje omenjene problematike. Pri razvoju in realizaciji najboljših idej – ki bodo tudi nagrajene – bodo nato pomagali različni strokovnjaki s področja varnosti okolja, marketinga oblikovanja in drugih področij, ki bodo prispevali k temu, da bo projekt kar najbolj uspešen.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem