Volvo EX-30 je eden bolj težko pričakovanih avtomobilov letošnjega leta in tudi prvi vtisi z voženj so zelo pozitivni. Kljub temu pa bodo morali prvi kupci nanj čakati nekoliko dlje, kot so načrtovali.
Volvo se je z EX-30 podal v svet manjših, električnih športnih terencev. Novinca smo, sicer le statično, pri nas že spoznali in prvi vtis je bil zelo pozitiven. Kljub temu pa so težave, zaradi katerih zdaj Švedi zamikajo dobave, bolj skrite narave.
Dejansko gre za podobne težave, ki so za več kot pol leta zamaknile začetek proizvodnje večjega EX-90. Švedom torej preglavice znova povzroča programska oprema, a vse kaže, da tako dolgega zamika kot pri večjem bratu vseeno ne gre pričakovati. Težave manjšega EX-a bodo namreč rešili s posodobitvijo programske opreme na različico 1.2.
Kot so za Automotive News Europe dejali pri Volvu, bo manjše število kupcev moralo na svoje avtomobile počakati nekaj dni dlje, kot načrtovano, da bodo svoje avtomobile dobili v takem stanju, kot se za Volvo spodobi.
Volva EX-30 sicer proizvajajo na Kitajskem (Volvov večinski lastnik je namreč Geely), predstavlja pa eno izmed glavnih orodji k izpolnitvi cilja švedske znamke, da do 2025 povečajo letno prodajo vozil na 1,2 milijona. Lani so jih po celem svetu sicer prodali 708.716. Gre sicer za najbolj dostopnega, električnega Volva, ki bo pri nas na voljo od dobrih 39 tisočakov naprej.
S prihodom električnih avtomobilov se sicer tovrstne težave pojavljajo pri večih proizvajalcih. Tudi pri največjih. Volkswagen je med drugim leta 2020 na trg poslal model ID.3 z omejenimi funkcijami, šele nadgradnja pol leta kasneje pa je te težave odpravila. Z novo tehnologijo tako prihajajo tudi težave, ki so bile v nekem »prejšnjem avtomobilističnem obdobju« manj prisotne.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem