Volvo je ubral nenavaden pristop k nastopu na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, saj na tej prireditvi ne bo predstavil nobenega avtomobila.
Kot pravijo, se avtomobili spreminjajo, prav tako avtomobilska industrija in pričakovanja uporabnikov avtomobilov, njihov nastop na salonu pa izraža ravno te spremembe. Za kupce avtomobilov je danes bolj pomembna izkušnja avtomobilske znamke kot pa krom, usnje in 'konji', zato bodo obiskovalci v središču Volvovega razstavnega prostora namesto najnovejšega avtomobila zagledali zgolj napis 'To ni avtomobil'.
Poleg napisa z osrednjim sporočilom bo Volvo na svojem prostoru pripravil tudi interaktivne predstavitve povezljivostnih storitev, kakršne so dostava podatkov v avtomobil, delitvene avtomobilske sheme, vizija avtonomne vožnje na primeru študije Volvo 360c in storitev dostopa do avtomobila Care by Volvo. Pri Volvu pravijo, da verjamejo v moč strateških partnerstev, ki so jih vzpostavili tako z uveljavljenimi igralci na področju informatike, kakršni so Amazon, Google in Nvidia, prav tako pa tudi z zagonskimi podjetji, kot sta Luminar in Zenuity, kar bodo predstavili v Los Angelesu.
Predstavili bodo tudi novo usmeritev podjetja 'Freedom to Move' (svoboda gibanja), ki zagovarja osebno, varno in vzdržno mobilnost. V tem okviru bo do sredine naslednjega desetletja polovica avtomobilov v Volvovi ponudbi električna, tretjina bo avtonomna, vzpostavili pa bodo tudi več kot pet milijonov neposrednih razmerij s svojimi kupci.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del