Eden največjih "hitov" letošnjega leta na kitajskem bo dobil svojo "ultra" brutalno različico.
Le nekaj dni po tem, ko je Porsche objavil, da je ponovno osvojil naslov najhitrejšega na Nürburgringu, je odgovor prišel iz podjetja Xiaomi. Ta kitajski proizvajalec ne cilja na Panamero, temveč na še hitrejši električni model Taycan. Njegovo ime je Xiaomi SU7 Ultra in je trenutno v fazi razvoja.
Prvi podatki pa so resnično impresivni. Avto je opremljen s tremi električnimi motorji s skupno močjo 1.548 KM, avto pa tehta 1.900 kilogramov.
Zares navdušujoči pa so podatki o pritisni sili (downforce). Zahvaljujoč karoseriji iz karbona s številnimi aerodinamičnimi dodatki, vključno z ogromnim zadnjim krilom, avtomobil ponuja do 2.145 kg pritisne sile, pri čemer podatka pri kateri hitrosti drži ta podatek, ni.
S 440 KM več kot Taycan, kitajski adut doseže 100 km/h v 1,97 sekunde, 200 km/h v 5,97 sekunde in 300 km/h v samo 15 sekundah. Najvišja hitrost je 350 km/h. Vendar pa bo ob uporabi "standardnih" (cenejših) delov v serijski različici realno pričakovati nekoliko slabše zmogljivosti.
Pogonsko energijo zagotavlja komplet baterij CATL Qilin 2.0, ki lahko sprosti največ 1330 kW. Za ustavljanje skrbijo zavore AP Racing, ki v kombinaciji z regenerativnim zaviranjem dosežejo silo zaviranja 2,36 G. Z drugimi besedami, avtomobil se s hitrosti 300 km/h ustavi po samo 15 sekundah.
Xiaomi bo SU7 poslal na dirkališče oktobra, pri čemer želi premagati čas 7:07.55, ki ga drži Porsche Taycan Turbo GT. Če želi Xiaomi zmagati v konkurenci vozil, namenjenih izključno za na stezo, pa bo naloga veliko težja. Volkswagen ID.R je namreč prevozil krog s časom 6:05.336. Serijska proizvodnja "brutalnega Kitajca" je predvidena za prvo polovico prihodnjega leta.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?