Po pričakovanjih so za 'poligon' izbrali dirkališče Nürburgring, kjer so še pred kratkim preizkušali vzdržljivost podvozja in delovanje krmilnega sistema.
Pri BMW-ju smo zadnja leta kar nekako navajeni, da pri predstavitvi novih generacij obstoječih modelov pretiranih sprememb v obliki vozil ne smemo pričakovati. Tako je tudi pri prihajajoči sedmi generaciji serije 3, ki naj bi na trg prišla že konec leta. Da novi avtomobil ne bo ponudil izrazito spremenjene podobe, so nakazovale že vohunske fotografije, ki smo jih objavili pred kratkim, zdaj pa to uradno daje vedeti tudi BMW z ravnokar objavljenimi prvimi fotografijami delno razkritega avtomobila.
Novi (prihajajoči) avtomobil, ki bo nosil tovarniško oznako G20, namreč po besedah proizvajalca zaključuje ključno fazo razvoja, vzdržljivostne teste, ki so jih že po tradiciji izvajali na dirkališču Nürburgring. Pri tem so bile pod največjim drobnogledom komponente izdatno prenovljenega podvozja avtomobila, ki naj bi med drugim tudi po zaslugi nižjega težišča, 55 kilogramov nižje mase – ta je v vozilu razporejena v razmerju 50 : 50 – ponujal še nekoliko bolj športno naravnano vožnjo.
Druga novost, o kateri so že spregovorili pri BMW-ju, je nov bencinski štirivaljni motor. Ta naj bi namreč ponujal več moči kot katerikoli drug štirivaljnik, ki so ga imeli v ponudbi do zdaj. Nadomestil naj bi obstoječi dvolitrski štirivaljni motor, znan pod oznako 330i, ki ob pomoči turbo puhala proizvede 248 'konjev' oziroma 185 kilovatov moči. Za prenos moči na zadnja kolesa bo skrbel osemstopenjski menjalnik Steptronic, kljub večji motorni moči pa pri BMW-ju obljubljajo, da bo nov agregat zagotavljal okoli pet odstotkov nižjo porabo goriva od predhodnika.