Dostavnik je zagorel, ko je bil priključen na polnilnico. Kako se zagovarja proizvajalec?
Z namenom, da zmanjšajo svoj ogljični odtis, je Amazon v Ameriki že pred časom pošteno posodobil svojo floto dostavnikov. Za to so zadolžili hitro rastočega proizvajalca električnih osebnih in gospodarskih vozil Rivian, pri katerem so naročili okoli 100.000 električnih dostavnikov, od tega jih je več kot 13.000 že v uporabi. Z njimi pa se pojavlja vedno več težav.
Tokrat so na udaru zaradi požara, ki je izbruhnil 1. julija v Amazon centru v Houstonu, Ameriki. Na dan, ko so temperature dosegale 38°C, so se gasilci dlje časa borili s tremi gorečimi električnimi dostavniki, dva od njih sta popolnoma pogorela. Zdaj je že znano, da je prvotno zagorel le en, požar pa se je razširil na sosednji vozili. Tisti, ki je prvotno zagorel, je bil ob začetku požara priklopljen na polnilnico.
Čeprav incident, v katerem ni bilo poškodovanih, še preiskujejo, Rivian zatrjuje, da se v tistem trenutku vozilo ni polnilo, kljub temu, da je bilo priključeno na polnilnico. Pri Rivianu so zatrdili tudi, da vzrok požara ni bila baterija v vozilu. Če jim gre verjeti, saj resničnega vzroka še niso ponudili, številni vozniki teh dostavnikov pa so že pred časom opozorili, da imajo težave s polnjenjem na vroče dni.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem