Zasnovan po željah Fernanda Alonsa - to je Aston Martin primeren za Bonda!

1. 7. 2024 | Jaka Drozg
Deli

Svetovni prvak Formule 1 ima dober okus, ekskluzivni model ima 12-valjnik in ročni menjalnik!

Omejeno serijo le 38 primerkov je dvakratni svetovni prvak Formule 1 Fernando Alonso navdahnil s svojim osebnim naročilom modela Aston Martin Valour, ki mu je s pomočjo oddelka Q (za naročila po meri) dodal kar nekaj osebnih dotikov. Novokrščenec sliši na ime Vailant, izboljšave pa so precej več kot le kozmetične.

Aston Martin

Začenši pod motornim pokrovom, kjer se še vedno skriva 5,2-litrski 12-valjnik, ki mu pomagata dva turbopuhala, a zdaj premore 30 ‘konj’ več kot prej za polni izkupiček kar 745 ‘konj’ oziroma 555 kilovatov moči. Navor je ostal nespremenjen pri 753 njutonmetrih, prav tako šeststopenjski ročni menjalnik in pogon le na zadnji kolesni par.

Aston Martin

Fernando Alonso pravi: »Valour je bil spektakularno praznovanje Aston Martinove 110. obletnice in me je navdihnil, da ustvarim še bolj ekstremno, za dirkaške proge naravnano različico, ki bo prav tako vznemirljiva za vožnjo na cesti.« Kljub drastičnim aerodinamičnim dodatkom in spremembam, je Vailant legalen tudi za uporabo na javnih cestah.

Tedenski horoskop (30. 12.– 5. 1.): kaj vam prinašajo prvi dnevi v novem letu?
Aston Martin

Kakšne so te spremembe? Izstopajo predvsem agresivnejši razdelilnik zraka spredaj, stranski pragovi in difuzor zadaj, seveda vsi iz karbonskih vlaken. Spremenili so tudi sprednjo masko za boljši dovod zraka motorju, dodali usmernik zraka na boku za učinkovitejši pretok zraka iz koloteka ter velik nepremični spoiler zadaj. Nova so tudi 21-palčna platišča iz magnezija z aerodinamičnimi pokrovi iz karbona, ki skupaj prišparajo kar 14 kilogramov, preoblikovani difuzor pa služi kot ohišje izpušnemu sistemu iz titana s štirimi izpušnimi zaključki.

Aston Martin

Vse aerodinamične spremembe imajo seveda učinek za boljšo razporeditev teže in več pritiska k tlom pri visokih hitrostih. Skupni prihranek v teži znaša več kot 37 kilogramov, za boljši izkoristek pa so se poigrali tudi s podvozjem. Kot najvplivnejšo spremembo za vozni karakter Vailanta navajajo nove prilagodljive Multimatic Adaptive Spool Valve (ASV) blažilnike, ki se po potrebi odzovejo v manj kot šestih milisekundah. Svoj javni debi bo dočakal na Festivalu hitrosti na Goodwoodu prav v rokah Fernanda Alonsa.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?