Po besedah Alfinih inženirjev je bil pravilno konzerviran in je posledično v vrhunskem stanju, saj je nenazadnje skoraj nerabljen.
Formula 1 velja za kraljico motošporta, vsaki dirki pa prisostvujejo tudi številne precej manj znane dirkaške serije. Ena takšnih, v osnovi izredno atraktivna naj bi bila tudi serija Procar, ki naj bi premierno potekala v sezoni 1988, vendar pa do realizacije nikoli prišlo, saj nobena izmed ekip, ki so bile prisotne v seriji F1 ni pripravilo dirkalnika – z izjemo ene, italijanske Alfe Romeo.
Znamka iz Milana je tedaj z motorji oskrbovala ekipo Ligier, za potrebe nesojene dirkaške serije pa so izdelali dirkalnik na osnovi modela 164. Avtomobil je na prvi pogled deloval skoraj enako kot povsem serijska limuzina višjega cenovnega razreda, razlika je bila le v zadnjem krilcu, dirkaških platiščih in pa nižji oddaljenosti od tal. A bleščeča karoserija iz steklenih vlaken je bila le krinka, pod katero se je skrival pravi dirkalnik s sredinsko nameščenim 3,5-litrskim desetvaljnikom.
Omenjeni agregat je pri 13.300 motornih vrtljajih proizvedel kar 620 'konjev' ali 456 kilovatov, kar je 750 kilogramov težak avtomobil pognalo do najvišje hitrosti 340 kilometrov na uro!
Izdelan le en prototip
Enak motor, pa se je sedaj pojavil na dražbi spletne strani Collecting cars. Gre sicer za motor, ki so ga pri Alfi izdelali za Ligier in dirkaško sezono 1990, ker pa sta se obe strani do tedaj razšli, agregat pravzaprav nikoli ni našel poti v dirkalni avtomobil, po besedah Alfinih inženirjev pa je agregat posledično v odličnem stanju. Pri Alfi so sicer razmišljali, da bi motor uporabili v skupini C vztrajnostnega dirkanja, a so nato nastop v seriji in na dirki za 24 ur Le Mansa zaradi omejenih finančnih sredstev ter udeležbe v seriji DTM kasneje preklicali.
V času pisanja je blo do konca dražbe še dobrih 33 ur, cena agregata pa je že dosegla 5.250 funtov ali dobrih 6.100 evrov, pri čemer pa je bilo tedaj oddanih že 26 ponudb za nakup. Posledično gre pričakovati, da bo cena do konca dražbe še precej narasla. A kdor bo omenjeni motor kupil, bo dobil odlično priložnost izdelave replike omenjenega dirkalnika – za kar pa bo seveda potreboval še nov menjalnik, karoserijo Alfe 164 (v kolikor se projekta ne bo lotil povsem iz začetka in z uporabo steklenih vlaken), kopico drugih komponent ter seveda obilico časa in znanja.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?