Ženeva 2019: Toyota s kozmetičnimi popravki, Lexus z evropskimi premierami

6. 3. 2019 | Jure Šujica
Deli

Na trg še letos oziroma januarja prihodnje leto prihajata dve novi izvedbi Corolle; Lexus predstavlja še nekoliko bolj začinjenega RC F.

Japonska znamka Toyota in njena prestižna veja Lexus letos v Ženevo nista pripeljali večjih novosti. To je povsem razumljivo, saj sta v preteklih mesecih obe znamki že predstavili več pomembnih novincev. Kljub temu pa sta v Ženevo obe pripeljali več različic svojih obstoječih modelov, za katere so pripravili evropsko oziroma svetovno premiero.

Pri Toyoti so se tako lotili najbolje prodajanega modela vseh časov v svoji ponudbi, Corolle. Za voznike, ki se včasih podajo na nekoliko bolj neurejene terene, hkrati pa se ne navdušujejo nad klasičnimi križanci, so tako pripravili izvedbo Trek. Na voljo izključno v karavanski izvedbi in z 1,8- oziroma 2-litrskim bencinskim motorjem in dodatnim elektromotorjem prinaša po zaslugi dodatnih plastičnih obrob nekoliko bolj vzdržljivo zunanjost, dva centimetra višje nasajeno karoserijo in 17-palčna platišča. Kupcem bo sicer na voljo z avgustom.

Druga novost, prav tako narejena na osnovi Corolle, pa je športna Corolla GR Sport. Oznaka GR ali Gazoo Racing nakazuje na možnost nekoliko bolj športnega karakterja, ki pa se začne in konča pri zunanji podobi. Omenjena izvedba je namreč dobila nove pragove, podaljške odbijačev, večje zadnje krilce in 18-palčna platišča. Pod motornim pokrovom novosti ni, tam bosta tako v kombilimuzinski kakor karavanski izvedbi svoje mesto dobila 1,8- oziroma dvolitrski hibrid na bencinski osnovi.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Nekoliko bolj resne predelave pa so se na drugi strani lotili pri Lexusu, saj so športnega kupeja RC F še nekoliko bolj začinili. Pod oznako RC F Track edition se tako skriva RC F, ki pa so mu izboljšali aerodinamiko, zmanjšali težo za 70 kilogramov, spremenili nastavitve podvozja, izboljšali in dodali nekaj spremenjenih karoserijskih dodatkov ter dodatkov v notranjosti. Petlitrski osemvaljnik je na drugi strani ostal nespremenjen.

Popolno novost omenjene skupine na evropskem trgu tako predstavlja le prestižni kabriolet LC. Ta je namreč v Ženevo prišel še v konceptni fazi, a se zdi, da gre za vozilo, ki je že zelo blizu serijski proizvodnji. Glavno vodilo pri njegovem snovanju je bilo ustvariti kar najbolj očem prijazno zunanjo podobo, hkrati pa zagotoviti udobje štirim potnikom v kabini, kar ob 4,77 metra dolžine in 2,87 metra medosne razdalje ni bil prevelik izziv.

 

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?