Kako se v zimskih razmerah dejansko obnesejo električni avtomobili? Ta znamka se je presenetljivo odrezala najslabše

19. 12. 2024 | Uredništvo
Deli

V študiji ameriškega pravnega združenja Vaziri Law Group je objavljen pregled v zimskem času najbolj nezanesljivih električnih avtomobilov.

Podatki so bili zbrani za vsak model po štirih glavnih merilih: preverjena izguba dosega, nesreče (za 3-letno obdobje), čas polnjenja (10 do 80 odstotkov) s hitrim polnjenjem z enosmernim tokom in uporabna zmogljivost baterije v zimskem času. Iz teh vrednosti so izvajalci študije izračunali stopnjo nezanesljivosti posameznih modelov.

Kako se v zimskih razmerah dejansko obnesejo električni avtomobili? Ta znamka se je presenetljivo odrezala najslabše
Profimedia

Rezultati so pokazali, da je v zimskem času najmanj zanesljivo električno vozilo Nissan Leaf s 77,59 točke. Tesno mu sledijo Teslini modeli Y, X in S, pri katerih se v mrazu  s temperaturami pod ničlo prepolovijo dosegi. Poleg izgube dosega za minus 38 odstotkov pri nizkih temperaturah so pri Nissan Leafu kot najresnejšo napako ocenili daljši čas polnjenja 59 minut.

Kako se v zimskih razmerah dejansko obnesejo električni avtomobili? Ta znamka se je presenetljivo odrezala najslabše
Profimedia

S 76,14 točke je na drugem mestu Tesla Model Y, ki ima v zimskem času eno največjih izgub dosega z minus 52 odstotki, kar je druga največja vrednost zabeležena v študiji. Poleg tega po navedbah izvajalcev raziskave iz Los Angele zaradi zimskih nesreč pri tem avtomobilu povzročajo zaskrbljenost vozne lastnosti na poledenelih površinah.  Vendar je njegov 27-minutni čas polnjenja rahla prednost za tiste, ki želijo pozimi polniti hitreje.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako
Kako se v zimskih razmerah dejansko obnesejo električni avtomobili? Ta znamka se je presenetljivo odrezala najslabše
Profimedia

Največjo izgubo dosega, 55 odstotkov, je izkazala Tesla model S, ki je v študiji z devetimi zimskimi nesrečami zasedla peto mesto. Vmes je na četrtem mestu VW ID 4, za katerega študija ne kaže nobene zimske nesreče in obvladljivo izgubo dosega 35 odstotkov.

Kako se v zimskih razmerah dejansko obnesejo električni avtomobili? Ta znamka se je presenetljivo odrezala najslabše
Profimedia

Na 6. in 7. mestu sledita BMW i3 in VW e-Golf, z relativno majhnimi izgubami dosega minus 15 odstotkov in 12 odstotkov, vendar v obeh primerih 40-minutni čas polnjenja. Hyundai Ioniq je zabeležil najnižjo izgubo zimskega dosega le minus 3 odstotke in imel tudi najhitrejši čas polnjenja v študiji, 16 minut. Chevrolet Volt Hybrid ima najdaljši čas polnjenja od vseh 16 pregledanih modelov, in sicer 210 minut, z najnižjo kapaciteto baterije 18,4 kWh. Največ zimskih nesreč povzroči Tesla Model 3, ki ima tudi negativen vpliv z izgubo dosega za minus 50 odstotkov.

Test: Mazda2 Hybrid G116 AT Exclusive Line - Mazda2, ki pravzaprav to sploh ni