V študiji ameriškega pravnega združenja Vaziri Law Group je objavljen pregled v zimskem času najbolj nezanesljivih električnih avtomobilov.
Podatki so bili zbrani za vsak model po štirih glavnih merilih: preverjena izguba dosega, nesreče (za 3-letno obdobje), čas polnjenja (10 do 80 odstotkov) s hitrim polnjenjem z enosmernim tokom in uporabna zmogljivost baterije v zimskem času. Iz teh vrednosti so izvajalci študije izračunali stopnjo nezanesljivosti posameznih modelov.
Rezultati so pokazali, da je v zimskem času najmanj zanesljivo električno vozilo Nissan Leaf s 77,59 točke. Tesno mu sledijo Teslini modeli Y, X in S, pri katerih se v mrazu s temperaturami pod ničlo prepolovijo dosegi. Poleg izgube dosega za minus 38 odstotkov pri nizkih temperaturah so pri Nissan Leafu kot najresnejšo napako ocenili daljši čas polnjenja 59 minut.
S 76,14 točke je na drugem mestu Tesla Model Y, ki ima v zimskem času eno največjih izgub dosega z minus 52 odstotki, kar je druga največja vrednost zabeležena v študiji. Poleg tega po navedbah izvajalcev raziskave iz Los Angele zaradi zimskih nesreč pri tem avtomobilu povzročajo zaskrbljenost vozne lastnosti na poledenelih površinah. Vendar je njegov 27-minutni čas polnjenja rahla prednost za tiste, ki želijo pozimi polniti hitreje.
Največjo izgubo dosega, 55 odstotkov, je izkazala Tesla model S, ki je v študiji z devetimi zimskimi nesrečami zasedla peto mesto. Vmes je na četrtem mestu VW ID 4, za katerega študija ne kaže nobene zimske nesreče in obvladljivo izgubo dosega 35 odstotkov.
Na 6. in 7. mestu sledita BMW i3 in VW e-Golf, z relativno majhnimi izgubami dosega minus 15 odstotkov in 12 odstotkov, vendar v obeh primerih 40-minutni čas polnjenja. Hyundai Ioniq je zabeležil najnižjo izgubo zimskega dosega le minus 3 odstotke in imel tudi najhitrejši čas polnjenja v študiji, 16 minut. Chevrolet Volt Hybrid ima najdaljši čas polnjenja od vseh 16 pregledanih modelov, in sicer 210 minut, z najnižjo kapaciteto baterije 18,4 kWh. Največ zimskih nesreč povzroči Tesla Model 3, ki ima tudi negativen vpliv z izgubo dosega za minus 50 odstotkov.