Avtomobil bo proizvodnjo zapustil julija letos, ukrep pa naj bi bil zgolj začasen.
Uvedba standarda WLTP za merjenje učinkovitosti avtomobilskih pogonskih sklopov – tako električnih kakor klasičnih – je bila nujna, saj je zaradi veliko bolj strogih testiranj pripomogla k bolj realnim podatkom o porabi goriva in posledično dometu vozila ter seveda o izpustih. Ravno (prekomerni) izpusti pa so tisti dejavnik, ki je povzročil, da bodo morali nekateri proizvajalci vsaj začasno prekiniti proizvodnjo in prodajo nekaterih svojih avtomobilov.
Po tem, ko je tak ukrep pri modelu M3 napovedal BMW, je zdaj na enako težavo in posledično zaustavitev izdelave naletel še Peugeot. Žrtev ukrepov je model 308 GTi, ki bo zaradi problematičnega 1,6-litrskega THP motorja z močjo 280 'konjev' zapustil konec prihodnjega meseca.
Prekinitev proizvodnje najmočnejšega avtomobila v ponudbi francoskega proizvajalca pa ne pomeni tudi njegovega konca. Pri Peugeotu namreč zagotavljajo, da je prekinitev resnično zgolj začasna, saj naj bi se avtomobil s posodobljenim motorjem v proizvodnjo vrnil še letos, natančneje na avtomobilskem salonu v Parizu, kjer ga bo Peugeot postavil ob bok dvema pomembnima novostma, karavanski različici modela 508 z oznako Wagon in novi generaciji modela 208. Ta bo po novem na voljo tudi (zgolj) z elektromotorjem, svojo osnovo pa si bo delil z Oplovo Corso.