Ko je Renault trgu predstavil svoj prvi pravi električni avtomobil model ZOE o pomladi električnih avtomobilov, kateri postajamo priča še ni bilo ne duha ne sluha. Če smo sedaj nekje v marcu, je ZOE na trg zapeljal nekje konec januarja oziroma leta 2012, kar pomeni, da je počasi že morda čas za menjavo. Ali pa tudi ne in morda le za konkretno pomladitev. Le-to so namreč danes pripravili in predstavili pri Renaultu. A ta ni le kozmetična, pač pa zajema še precej več.
No, jasno tudi karoserijske spremembe so del novosti, ki jih prinaša novinec in se še posebno izrazite na sprednjem delu vozila. S perspektive se po zaslugi povsem novih sprednjih žarometov, maske in odbijača zdi, da gre pravzaprav za čisto novo vozilo. Da temu ni tako razkrijejo nespremenjene bočne linije in pa zadek, kjer lahko najdemo enako oblikovane žaromete, ki pa po novem niso več beli temveč rdeči. Popolnoma nova je sicer tudi notranjost vozila, ki je tako po zgledu Scenica, Megane-a in vseh preostalih potniških Renaultov z izjemo Kangooja in Twinga. Popolnoma nov je na srečo tudi infozabavni sistem.
Vseeno pa se bistvo ZOE-ja skriva v njegovem pogonu, torej v elektromotorju in baterijskem sklopu. Na obeh omenjenih področjih je namreč ZOE zrasel. Motor ima tako po novem 100 kilovatov moči (zato bo pospešek do 100 kilometrov na uro le dobrih sedem sekund), baterijski sklop pa ponuja 52 kilovatnih ur električne zaloge. To po WLTP zadostuje za 390 kilometrov avtonomije z enim polnjenjem. Baterijski sklop se bo sicer lahko polnil z močjo do 50 kilovatov, a odslej z enosmernim tokom (CCS). Hitro polnjenje z izmeničnim tokom z močjo 43 kW, ki je bilo ena glavnih prednosti prve generacije Zoeja, se dokončno poslavlja, ostaja pa polnjenje z močjo 22 kilovatov z izmeničnim tokom na javnih in domačih polnilnih postajah.
Pri Renaultu so po vzoru Nissanovega e-Pedala novemu Zoeju dodali način vožnje B (poleg klasičnega D), ki omogoča vožnjo z le s stopalko za plin (no, skoraj, za popolno ustavitev bo menda še vedno treba uporabiti stopalko zavore, kar pri Leafu ni potrebno), zato je nova in popolnoma elektronska tudi ročica menjalnika.
Zoe je zaradi nove arhitekture oziroma platforme je lahko popoln tudi nabor asistenčnih sistemov (vključno s sledenjem voznemu pasu), ter novi infozabavni sistem Easy Link z 9,3-palčnim zaslonom. Dodelali so tudi aplikacijo MY Renault, ki poleg nadzorovanja funkcij avtomobila omogoča tudi načrtovanje poti s polnilnimi postanki vred.
Na Slovenske ceste naj bi novi Zoe zapeljal še pred koncem leta.