Ekipa formule 1 Alpine bo tudi letošnjo sezono začela z malce drugače obarvanima dirkalnikoma. Esteban Ocon in Pierre Gasly pa vseeno računata na več, kot so dosegli lani.
Tradicionalna barva znamke Alpine je bila (in je še vedno) modra. A ker so stroški v formuli 1 takšni, kakršni so, se dodatnih evrov ne branijo. Njihov glavni sponzor BWT bo zato tudi v letu 2023 na dirkalniku močno prisoten, v značilno rožnato barvo bosta obarvana spodnja dela dirkalnika. A recept iz lanske sezone, ki so jo za prvi dve dirki začeli s popolnoma rožnatima dirkalnikoma, se je očitno dobro obnesel, zato bodo letos prve tri dirke sezone nastopili z »rožnatima panterjema«. Po teh treh dirkah pa bodo prešli na običajno modro-rožnato kombinacijo.
A tudi Francozi se niso mogli povsem izogniti trendu letošnje sezone, ko določene dele dirkalnika pustijo nepobarvane in na ta račun malce privarčujejo pri teži. Mercedes, ki je zato izbral črno barvo, je na ta račun bojda pridobil dve do tri desetinke na krog. Če se bo to zares pokazalo v praksi, bomo še videli. Tudi pri Alpinu je velik del dirkalnika ostal v surovi (ne)barvi ogljikovih vlaken. Tako jim je uspelo zlesti pod predpisano najmanjšo težo 798 kilogramov, kar je potrdil tudi tehnični šef ekipe Matt Harman.
Zimske »počitnice« pa za njihovega voznika Estebana Ocona niso bile najbolj prijetne. Francoz je namreč zbolel za hudo virozo in šest tednov ni mogel ustrezno trenirati.
Preberite še: Formula 1: novosti, ki so nove le v podrobnostih
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del