Dirka v Austinu je znova pokazala, da se proti koncu sezone Red Bull še vedno lahko »sonči« v siju letošnje slave, tekmeci pa sicer lovijo zaostanek, a jim manjka še vedno veliko. Tudi pameti in pregleda nad dogajanjem na stezi.
Eden večjih poražencev, a tudi zmagovalcev Austina, je vsekakor Mercedes. Ekipa, ki je pripeljala največ izboljšav na dirkalniku, je imela zelo toplo-hladno dirko. Medtem ko so izboljšave pri Lewisu Hamiltonu očitno dobro delovale, pri Georgu Russlu nikakor niso uspeli ujeti pravih nastavitev. Na dirki se je to pokazalo v vsej razsežnosti in Hamilton je bil sicer hiter, a še vedno prepočasen za Maxa Verstappna. Čeprav se je Nizozemec od prvega kroga dalje pritoževal nad zavorami, vmes je še malce na trdo »prijel« svojega inženirja, Hamilton ni bil dovolj hiter za zmago.
Mogoče še dobro, kajti če bi uspel zmagati, bi bilo po dirki razočaranje še večje. Odgovorni so po dirki tako na Hamiltonovem kot na Leclercovem dirkalniku odkrili, da imata oba preveč obrabljene ploščice na dnu dirkalnika. Te so tam z namenom, da preprečujejo ekipe, da bi dirkalnike nastavljale prenizko, a ravno to se je zgodilo pri Mercedesu in Ferrariju. Po dirki mora biti ploščica debela vsaj devet milimetrov, a očitno niso bile. S kaznijo so se pri obeh ekipah hočeš-nočeš morali strinjati, kot krivca za to pa so navajali sprint format tega konca tedna. Da niso imeli dovolj časa in možnosti pravilno nastaviti in preveriti dirkalnika. Kar je po svoje mogoče celo res, a drugim ekipam je očitno to uspelo dobro urediti.
Drugo Hamiltonovo mesto je tako splavalo po vodi, na njegovo mesto pa je napredoval še en »tragični« junak vikenda, Lando Norris. Ekipa McLaren, ki je naredila največji korak naprej v drugi polovici sezone, je po tihem celo računala na kaj več, a kmalu se je pokazalo, da je tudi zanje Verstappen brez zavor prevelik zalogaj. Kdaj bo potem le prišel na svoj račun, ne ve niti sam, je pa rekel, da jim to letos najverjetneje ne bo uspelo, zmagati namreč.
Pustimo ob strani Ferrari in njihove že naravnost smešne odločitve glede scenarijev od A do verjetno že F ali še nižje po abecedi, ekipa, ki pa se je lahko ljubiteljem že malce zasmilila, pa je Aston Martin. Vedno bolj se kaže, da ne morejo več držati koraka z najhitrejšimi oziroma da jih tisti, ki so zaspali na začetku sezone, vedno lažje premagujejo. Res je, mogoče njihov zaostanek za Red Bullom ni nič večji, kot je bil na začetku sezone, Red Bull je tudi že več ali manj zamrznil razvoj letošnjega dirkalnika, ki pa je kljub vsemu še vedno dovolj hiter za zmage. Problem za zelene je v tem, da so se v to luknjo med njimi in rdečimi biki zdaj vrinile vsaj tri ekipe, ki jih sprva tam ni bilo. In od tod tudi nekaj več nervoze v garaži Astona Martina. In več tveganj, s tem pa tudi več napak. Strollu so preveč pokrili zavore in so se mu stalno pregrevale, podobno se je zgodilo z Alonsom, le da mu je zaradi tega počepnil zadek dirkalnika.
Do prve točke v karieri je nenadejano prišel Logan Sargeant. In to na domači dirki, le da mu podedovane točke ni uspelo ravno najbolje praznovati že na dirkališču. Veliko vprašanje pa je, ali mu bo ta mali uspeh pomagal, da bi ostal v formuli 1. Jastrebov, ki krožijo nad njegovim dirkalnim sedežem, namreč ne manjka.
Preberite še: S Škodo Octavio 25-krat okoli sveta! (VIDEO)
BONUS VIDEO: To so skrite slabosti (in prednosti) električnih avtomobilov!
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del