Čeprav je sezona formule 1 odločena in imamo prvaka tako med vozniki kot med ekipami, to ne ustavi Maxa Verstappna. Nizozemec jadra na uspehu trenutne forme in ne prepušča tekmecem niti centimetra asfalta. Kar je seveda prav in razumljivo, a to istočasno le potrjuje, kako zelo vse druge ekipe komaj čakajo, da bo mučenja v 2023 konec. Pa tudi za ceno razbitih dirkalnikov.
Sicer sem pričakoval, da bo v Mehiki vseeno Red Bull pokazal nekaj malega usmiljenja do Pereza in mu omogočil, da bo že zaradi lepšega umetniškega vtisa in da bi pomirili strasti na tribunah, prišel vsaj malo bližje Verstappnu. A če so Mehičani z grožnjami, žvižgi in drugimi gestami dali jasno vedeti Hornerju, Verstappnu ali Helmutu Marku, kaj si mislijo o njih, to ni nič pomagalo. Sergio Perez je bil spet tako daleč od Verstappna, da se polnim tribunam navijačev očitno ni zdelo več vredno niti žvižgati.
Kajti to pot so bili njihova tarča raje pri Ferrariju. Rdeči so tako rekoč iz nič pričarali odličen rezultat na kvalifikacijah, ki je presenetil vse, še najbolj pa Sainza in Leclerca. »Ne vemo, od kod ta hitrost, a na dirki jo bo težko potrditi,« sta v en glas zatrjevala pred nedeljsko vročo preizkušnjo. In imela še kako prav.
Dejansko sta dvakrat zaspala na startu, ob prvem je bilo še toliko huje, ko je Verstappen švignil mimo njiju, Perez pa je videl luknjo na zunanji strani prvega ovinka. Kot da ne bi vedel, da se na dirkališču bratov Rodriguez, ki leži na dobrih 2200 metrih nadmorske višine, ne prehiteva po zunanji strani. Pika.
»Žal mi je, moral bi upočasniti, a me je premamila velika luknja, ki jo je pustil Leclerc. Očitno sem predobro startal, to je bil eden mojih najboljših v sezoni,« se je po dirki opravičeval Perez. Kjer je komaj dovolj prostora za dva dirkalnika, v troje pač ne gre in Perez je to spoznal najkasneje v trenutku, ko je letel po zraku v izletno cono s polomljenim zadnjim vpetjem koles.
Dirke je bilo zanj in za navijače konec po dobrih 800 metrih, v nadaljevanju pa so vseeno lahko gledali zanimivo preizkušnjo. In nov polom Ferrarija, kajti tretje in četrto mesto po najboljših dveh startnih mestih je manj, kot bi upravičeno pričakovali. Verjetno še kakšen krog več pa bi eden od junakov dirke Lando Norris, ki je dirko sicer začel kot bedak s 17. startnega mesta, bi splavalo po vodi tudi Sainzovo četrto mesto.
Mercedes se je, glede na vse razmere, odrezal solidno. Hamilton je z drugim mestom potrdil, da se vedno bolje razume s sicer zelo problematičnim dirkalnikom, izboljšave pa so brca v temo za Georgea Russlla. Kako bo on našel izhod iz te krize, verjetno ne ve nihče, zdaj lahko le upam, da bo dirkalnik za 2024 vseeno bolj pisan na kožo njegovemu slogu vožnje.
S to zmago je Verstappen zmagal 16. v sezoni in postavil nov rekord, v številu zmag, za zdaj jih ima 51, pa se je izenačil z Alainom Prostom. In kot vse kaže, je le vprašanje časa, kdaj bo prehitel tudi Sebastiana Vettla s 53 zmagami. To mu namreč lahko uspe že letos, a le, če bo dobil še preostale tri preizkušnje.
Preberite še: Piše Gaber Keržišnik: MotoGP, VN Tajske - Martin je novi tajski kralj!
BONUS VIDEO: Mini Cooper je modni dodatek, ki je v resnici eden najbolj zabavnih avtomobilov na trgu
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji