Gorske dirke: Lučine 2007

30. 8. 2007 | Aljoša Mrak
Deli

Na naši četrti gorski dirki je prepričljivo zmagal Patrik Zajelšnik (prototip Osella PA 20 S), v seštevku državnega prvenstva pa je največ točk prinesel domov aktualni prvak Igor Dekleva (Alfa Romeo Alfa 156 ST). Končno, bi lahko rekli!

Ko je Patrik Zajelšnik, ki sicer živi v Nemčiji, a nastopa za slo­venski V-Racing Velenje, zmagal na prvi dirki v Sevnici, smo mu pripisovali velike možnosti za zmage na vseh domačih dirkah. A ker je na Rogli zapeljal s ceste, v Ilirski Bistrici pa se sploh ni pojavil, smo na najhitrejšo družino (s podobnim proto­tipom nastopa tudi njegov brat Alexander) kar malce pozabili. Vendar pa se je ta v Lučinah vrnila v velikem slogu.

Patrik je z odličnim časom v drugi vožnji progi postavil nov mejnik, njegov brat Alexander pa se je verjetno le veselil, da je sploh videl cilj. Na treningu se mu je namreč na cilju zataknila stopalka za plin in voznik je pametno zapeljal na travnik ter komaj rešil sebe in pregrešno drago dirkaško tehniko. Temu pa se reče sreča v nesreči, kajne? Odličen drugi je bil čedalje hitrejši Marjan Smrdelj, za katerega je letošnja sezona v formuli 3000 krstna.

»Iz dirke v dirko se kaj novega naučimo. Do Lučin sem končno umiril svojo formulo, saj sem imel zelo nenatančen volanski mehanizem, « je rekel Smrdelj, ki je še priznal, da bi v prihodnosti rad prepustil formulo 3000 svoji hčerki, ki je kar 13 let nastopala v kartingu. V državnem prvenstvu, kjer štejejo le turistični avtomobili, je bila vrnitev Igorja Dekleve na najvišjo stopničko zmagovalnega odra kar malce presenetljiva. Po manj uspešnih nastopih (v Ilirski Bistrici z novejšim dirkalnikom, v Lučinah pa spet s starim) je znova dokazal, da mu je počasna 3, 9-kilo­metrska proga od Todraža do Lučin pisana na kožo.

Zaslišala je hrup. Ko je pogledala božično drevo, ji je vzelo sapo

Dekleva je bil torej prepričljivo najboljši, med dvema voznikoma legendarnih Lanc pa se je odvijala prava drama. V prvi vožnji sta imela do stotinke enak čas, zato je bilo pričakovano, da bosta v zadnjih dveh vožnjah izvlekla iz slabih 500-‘konjskih’ dirkalnikov še kakšen atom moči več. A je v drugi vožnji Valantu začela nagajati sklopka, Bubnič pa je v zadnjem ovinku pred ciljem zapeljal na ograjo, nato na travnik in na njegovo srečo nekako tudi na cilj. Na koncu je bil Valant le za dve stotinki sekunde hitrejši od Bubniča! Fantastično dirkanje, ki si ga na vsaki dirki lahko le želimo, se je končalo v prid trenutno vodečemu v državnem prvenstvu Milanu Bubniču, a tudi Valant z rezultatom ni bil pretirano razočaran.

Vsekakor čestitke obema za izvrstno predstavo! V diviziji III je Aleš Prek znova dokazal, da namerava letos zmagati v svojem razredu na vseh domačih dirkah, saj je drugouvrščenega Mateja Grudnika premagal za okrog­le tri sekunde! V najšibkejši diviziji pa Vasji Miklavčiču ne bo uspelo zmagati na vseh dirkah, saj je bil na tej dirki prepričljivejši Luka Kropivšek. V diviziji II je bil znova najhitrejši voznik Suzukija Tadej Miklavčič, ki se je tako oddolžil kolegu Igorju Cotiču za poraz v Ilirski Bistrici.

Da na četrti dirki ni bilo dolgočasno, so poskrbeli Luka Kos, Andrej Mihevc in Domen Menard (vsi z Yugom na strehi), aktualni državni prvak v reliju Boštjan Logar (zaradi utrujenega materiala se mu je pri pokalnem Cliu odtrgalo desno prednje kolo) in simpatična Gabriella Pedroni (odstop zaradi nesreče s formulo 3000). Napoved, da bo tudi prihodnjo sezono v gorskih dirkah hitro in glasno, ni iz trte zvita, saj je mlada Italijanka že napovedala, da se bo podobno kot letos družina Zajelšnik leta 2008 prijavila na vse dirke za slovensko državno prvenstvo in jih tudi odpeljala!

Skupna razvrstitev

1. Patrik Zajelšnik (SLO, Osella PA 20 S) 6:55, 09

2. Marjan Smrdelj (SLO, Lola F3000) + 5, 95

3. Petr Rokyta (ČEŠ, Martini F2 2000) + 6, 96

4. Igor Dekleva (SLO, Alfa Romeo Alfa 156 ST) + 12, 09

5. Milan Bubnič (SLO, Lancia Delta HF Integrale) + 14, 25

6. Samo Valant (SLO, Lancia Delta HF Integrale) + 14, 48

7. Alexander Zajelšnik (SLO, Osella PA 20 S) + 19, 18

8. Andrej Skrbinšek (SLO, Peugeot 206) + 28, 22

9. Laszlo Hernadi (MAD, BMW M3) + 36, 96

10. Darko Peljhan (SLO, Mitsubishi Lancer EVO IX) + 41, 57

DIVIZIJA I:

1. Luka Kropivšek (Fiat Seicento Sporting) 8:58, 36

2. Vasja Miklavčič (Fiat Seicento Sporting) 8:58, 45

3. Luka Oblak (Fiat Seicento Sporting) 9:22, 78

DIVIZIJA II:

1. Tadej Miklavčič (Suzuki Swift GTI) 8:05, 22

2. Igor Cotič (Suzuki Swift GTI) 8:08, 54

3. Franjo Merkač (Zastava Yugo)* 8:14, 65

*najhitrejši v pokalu Yugo

DIVIZIJA III:

1. Aleš Prek (Honda Civic Type-R) 7:39, 37

2. Matej Grudnik (Renault Clio RS) 7:42, 35

3. Dino Butorac (Renault Clio RS) 7:50, 64

RAZVRSTITEV V DP PO 4 DIRKAH (OD 6):

1. Bubnič 188, 3; 2. Dekleva 129; 3. Valant 110; 4. Skrbinšek 108, 7; 5. Hernadi 108, 3; 6. Prek 83 . .

Aljoša Mrak, foto: Aleš Pavletič