Slovenska reli posadka Andrej Jereb in Miran Kacin si je v sodelovanju z moštvom OMV BIXXOL Rally Team izbrala reli po Švedski za svoj letošnji prvi nastop v reliju za svetovno prvenstvo. Posadka je izpolnila pričakovanja in na enem
najtežjih relijev prišla do cilja.
Reli po Švedski je zaradi specifičnih pogojev znan predvsem po dveh stvareh. Da so tam večinoma uspešni zgolj Skandinavci in da je reli zelo neprizanesljiv do novincev. Lani se je Andrej Jereb na reliju po Monte Carlu učil dirkati na gumah z žeblji, tokrat pa je svoje znanje nadgrajeval. In to na vsakem kilometru. Bilo je tudi več kot dvajset stopinj pod ničlo in Primorcu, ki je doma bolj na makadamu in asfaltu, ni bilo lahko. Zato je končno petindvajseto mesto v skupnem seštevku in deveto v seštevku skupine PWRC, torej le mesto za zadnjo točko, dober dosežek.
Andrej je takole povzel zimsko izkušnjo: »Z Miranom sva naposled pripeljala do cilja tega zahtevnega in edinstvenega rallyja. Moram reči, da je bila to zame res velika izkušnja, saj si je pred prihodom sem težko predstavljati posebnost dirkanja po snegu in ledu. Verjetno nam med rallyjem ni optimalno deloval srednji diferencial, kar je bil eden od razlogov, da nismo uspeli najti pravih nastavitev avtomobila. Dirkalnik je bil ves čas zelo nemiren, tako da med vožnjo nisem imel najboljšega zaupanja vanj. Veliko stvari sem se ta vikend naučil, žal mi je le tega, da sem nisem prišel z več informacijami o dirkanju po snegu. Rally po Švedski je bil za naju z Miranom res velika izkušnja, že kar kmalu pa nas čakajo priprave za nastop na rallyju v Grčiji. Tja bomo lahko odšli bolje pripravljeni, saj tudi makadamsko podlago veliko bolje poznam.«
Jereb si bo reli po Švedski zapomnil tudi po tem, da se je ves čas učil. Tudi na lastnih napakah. Malce je bil slabe volje, ker se je vožnje po snegu učil kar na dirki za svetovno prvenstvo.
V okolici Karlstadta in Hagforsa je z napredovanjem iz hitrostne preizkušnje v hitrostno preizkušnjo dokazoval, da se hitro uči in prilagaja novim razmeram. Njun prvi čas je zadoščal za petindvajseto mesto v skupini N, potem pa je šlo le še navzgor. Do devetega mesta.
Akropolis je Jerebu resnično bližje kot Švedska, predvsem zato, ker je tam lani že nastopal z dirkalnikom, ki ga bo podil tudi letos. Zato se lahko v Grčiji od nekdanjega slovenskega prvaka nadejamo dobrega rezultata.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?