Pri Hyundaiju so že začeli s testiranjem dirkalnika i20 R5, ki bi lahko proti koncu letošnjega leta že nastopal na dirkah za SP v razredu WRC2, evropskem prvenstvu pa tudi v posameznih državnih prvenstvih.
Prve kilometre s povsem novim dirkalnikom, ki je podobno kot sveži dirkalnik WRC nastal na osnovi aktualnega modela i20, je na testnem poligonu v južni Franciji opravil njihov testni voznik Kevin Abbring. Dirkalnik ima podobno kot WRC stalni pasivni štirikolesni pogon in 1,6-litrski turbomotor, vendar z manj moči (zaradi zgolj 32-milimetrskega omejevalnika pretoka zraka zagotavlja slabih 300 'konjev), ima pa tudi slabše podvozje, zgolj 5-stopenjski sekvenčni menjalnik in predvsem precej nižjo ceno, ki jo poznavalci ocenjujejo na 300 tisoč evrov.
Andrea Adamo, ki skrbi za ta projekt, je dejal: "Hyundai nima nobenega namena nastopati s tem avtomobilom kot tovarniška ekipa, pa naj bo govora o razredu WRC2 ali evropskem prvenstvu. Zato bomo do uradne predstavitve dirkalnika oziroma prejete homologacije (poletje 2016) intenzivno testirali, da bodo že prvi zasebni kupci tega dirkalnika dobili zanesljivo orožje proti Fabii R5, Fiesti R5, 208 T16, DS 3 R5 itd."
Prav tako pa svoj dirkalnik razreda R5 načrtuje tudi Toyota. Vodja njihove športne ekipe Tommi Makinen je dejal, da bo prišel na trg leto dni po Hyundaiju i20 R5 in bo, podobno kot specialka WRC, nastal na osnovi modela Yaris. "Vsekakor načrtujemo v tej smeri, čeprav nas ne držati za besedo, da bo dirkalnik pripravljen že leta 2017. Mogoče bo to v začetku 2018, saj ne vidimo razloga, da bi hiteli in naredili slab izdelek," je dejal 51-letni Makinen, ki je bil kot voznik tudi štirikrat svetovni prvak v reliju. (AMr)
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"