Mikko Hirvonen je po le drugem mestu na finskem reliju dejal, da bo prepričljiv na asfaltni Nemčiji in da bo Loebu vrnil udarec na njegovem terenu. To se ni zgodilo.
Iz Mikkove moke ni bilo kruha. Čeprav je imel do desetega letošnjega relija vodilni v skupni razvrstitvi v Nemčiji na voljo izboljšanega Focusa WRC (boljši motor, drugačna, boljša razporeditev teže in izboljšana vodljivost), je bilo že od prve hitrostne preizkušnje jasno, da bo Super Seb težko premagljiv.
In res, Francoz, ki je doma v bližini Trierja, kjer je med vinogradi potekal asfaltni reli, je dobil vse petkove in skoraj vse sobotne hitrostne preizkušnje (le ene ne). Do petkovega večera si je pred Hirvonenom nabral skoraj 20 sekund prednosti, dan kasneje ga je do drugouvrščenega moštvenega kolega Sorda ločilo že več kot 40 sekund.
V nedeljo se je Francoz z zmanjšanim tempom (motor njegovega C4 WRC je kar dvakrat ugasnil) odpeljal že do svoje sedme zaporedne zmage na nemškem reliju in postavil nov rekord. Tako uspešnega dirkača, ki bi tolikokrat slavil na enem reliju, zgodovina še ni srečala. Sebastien je pred Novo Zelandijo in paketom asfaltnih relijev, kjer bo znova dirkač, ki ga bo treba premagati na poti do zmage, prevzel vodstvo v točkovanju dirkačev, preskok v vodstvo pa je uspel Citroënu tudi med konstruktorji.
Za poraz Forda ima veliko zaslug v Nemčiji drugi Daniel Sordo, ki se je pred Hirvonena prebil tudi po težavah Finca s počeno gumo, zaradi katere se je do Nemčije vodilni v skupni razvrstitvi znašel tudi za Duvalom. Mikkovi časi niso sledili Citroënovim, zelo bled vtis pa je v okolici Trierja pustil še drugi tovarniški Ford, ki ga vozi Jari-Matti Latvala.
Finec je v soboto razbil dirkalnik v umetni šikani in po pirueti nadaljeval dirkanje, a izgubil preveč časa, da bi se še bojeval za točke. Na koncu so točke osvajali drugi Fordi. Francois Duval je po sedmih mesecih, ko je v Monte Carlu zadnjič odpeljal reli za SP, znova sedel za volan Stobartovega Focusa WRC in kljub le enemu dnevu testiranj s tretjim mestom zablestel na nemškem asfaltu.
Stobartova ekipa pa se ni le veselila, saj je njihov Gigi Galli v hitrem desnem ovinku pri polnem plinu zletel s ceste med drevesa in si v hudem trku (pogled na dirkalnik je napovedoval najhujše) zlomil nogo ter moral prvič po 15 letih dirkanja v bolnišnico. Italijan bo moral nekaj tednov preležati, potem sledi fizioterapija, njegova vrnitev v tem letu pa je malo verjetna.
Pri Stobartu so že napovedali, da bo Gallija na naslednjem reliju na Novi Zelandiji zamenjal Duval, ki bo pred asfaltnima Korziko in Katalonijo tako dobil priložnost za vnovično spoznavanje Focusa WRC. Z dvema dirkalnikoma med točkami so zadovoljni pri Subaruju, kjer je nova Impreza na svojem komaj prvem nastopu na tej podlagi pokazala dobro asfaltno formo, a zaostanek ni razlog za večje veselje.
V Nemčiji je zmagal še en Seb. Sebastien Ogier je bil med mladinci najhitrejši s Citroënom C2 S1600. Kot pred leti Loeb s Saxojem . . Markko Märtin ostaja zadnji dirkač, ki je Loeba premagal na čistem asfaltnem terenu. Bilo je pred štirimi leti na Korziki, in kot kaže Francozova forma, bo tako ostalo še vsaj do leta 2009. Ali lahko Seba kdo preseneti ob Sredozemlju še letos?
Rezultati nemškega relija
1. Loeb/Elena (Citroën C4 WRC) 3.26:19, 7
2. Sordo/Marti (Citroën C4 WRC) +47, 7
3. Duval/Pivato (Ford Focus RS WRC 07) +1:20, 0
4. Hirvonen/Lehtinen (Ford Focus RS WRC 08) +1:30, 1
5. P. Solberg/Mills (Subaru Impreza WRC2008) +2:35, 3
6. Atkinson/Prevot (Subaru Impreza WRC2008) +5:36, 2
7. H. Solberg/Menkerud (Ford Focus RS WRC 07) +5:36, 2
8. Aava/Sikk (Citroën C4 WRC) +5:37, 8…
20. Ogier/Ingrassia (Citroën C2 S1600) +21:16, 3*
* zmagovalec v prvenstvu JWRC
SP v reliju za voznike:
1. Loeb 76, 2. Hirvonen 72, 3. Sordo 43, 4. Atkinson 40, 5. Latvala 34, 6. P. Solberg 27, 7. H. Solberg 22, 8. Galli 17 . .
SP v reliju za moštva:
1. Citroën 123, 2. Ford 115, 3. Subaru 69, 4. Stobart Ford 51, 5. Munchi's Ford 19, 7. Suzuki 13
Mitja Reven, foto: Moštva
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del