Po odstopu Mikka Hirvonena je bil Sebastien Leob razočaran, saj je ostal brez edinega tekmeca za argentinsko zmago.
Cilj neulovljivega Sebastiena Loeba je v letošnji sezoni jasen: zmagati na vseh relijih in doseči rekord vseh rekordov.
Aktualni prvak je moral v prvi polovici argentinskega relija tudi garati, saj je prvi dan kot vodilni čistil stezo, nato pa je moral loviti vodilne. A če je v petek zvečer pogled na razpredelnico (Sordo pred Hirvonenom in Loebom) obljubljal zanimiv sobotni in nedeljski razplet, je v nadaljevanju petega letošnjega relija sledila že znana zgodba.
Super Seb se je s serijo sobotnih dopoldanskih najhitrejših časov prebil v vodstvo in tam ostal do cilja. S sovoznikom Eleno sta praznovala že svojo 52. zmago na relijih za svetovno prvenstvo in že peto letošnjo od petih možnih.
Svetovnemu prvaku je delo močno olajšal Mikko Hirvonen, njegov edini resen tekmec za letošnji naslov, ki je po 15. HP zaradi pregrevanja motorja odstopil. »Z Mikkom sva se dobro bojevala, zato sem bil razočaran, ko je odstopil, saj reli ni bil več enak, « je povedal Loeb, ki letos nima konkurence.
Enako velja za Citroën, njegovega delodajalca, ki si je z dvojno argentinsko zmago pred Fordom ustvaril otipljivo prednost. »To pa ni dobro za prvenstvo, « se strinja Loeb, čigar motivacijo v ne preveč tekmovalnem prvenstvu zelo občudujemo.
Citroën je pravzaprav v odličnem položaju, saj je drugi dirkač ekipe Daniel Sordo na drugem mestu med dirkači! Ford je Argentino zapustil z velikim razočaranjem, tudi zato ker so zgodovinske knjige obeležile konec Hirvonenovega rekordnega pohoda. Finec je z odstopom končal dobo uvrščanja med najboljših osem, ki je trajala kar 22 relijev.
V Argentini je bilo napeto zaradi boja za tretje mesto. Sprva je kazalo, da ga bo osvojil Fordov Jari-Matti Latvala, a je na 19. HP po skoku njegov Focus zaradi težav z vbrizgom goriva (elektronika) obstal. Po osmih minutah in ponovnem zagonu sistema je bil Focus sicer znova pripravljen za vožnjo, a upanja na stopničke zaradi prevelikega zaostanka ni bilo več.
Po težavah Latvale se je tretje mesto nasmehnilo Pettru Solbergu, a tudi Xsara WRC je zaradi prenizkega tlaka goriva obstala in tako se je zadnjega mesta na stopničkah razveselil Pettrov brat Henning.
Na koncu relija, v katerem sta vsak v svoji razvrstitvi slavila tudi Michal Kosciuszko in Nasser Al-Attiyah, je prišlo tudi do zmede, saj so organizatorji Sebastienu Ogierju zaradi nedovoljene pomoči na startu HP 23 (varnostniki so ga na porinili) pripisali čas zmagovalca HP in mu dodali tri kazenske minute, nato pa so odločitev razveljavili in Ogierju vrnili čas.
Rezultati argentinskega relija
1. Loeb/Elena (Citroën C4 WRC) 3.57:40, 3
2. Sordo/Marti (Citroën C4 WRC) + 1:13, 1
3. H. Solberg/Menkerud (Ford Focus RS WRC 08) + 4:04, 1
4. Villagra/Companc (Ford Focus RS WRC 08) + 5:59, 7
5. Wilson/Martin (Ford Focus RS WRC 08) + 6:10, 9
6. Latvala/Anttila (Ford Focus RS WRC 08) + 9:50, 0
7. Ogier/Ingrassia (Citroën C4 WRC) + 20:55, 1
8. Al-Attiyah/Bernacchini (Subaru Impreza N14) + 23:11, 6* . .
14. Kosciuszko/Szczepaniak (Suzuki Swift S1600) + 44:48, 5** . .
*Zmagovalec v prvenstvu PWRC.
**Zmagovalec v prvenstvu JWRC.
SP v reliju za voznike:
1. Loeb 50, 2. Sordo 31, 3. Hirvonen 30, 4. H. Solberg 20, 5. P. Solberg 14, 6. Wilson 12, 7. Latvala 9, 8. Villagra 9, 9. Ogier 5, 10. Atkinson 4 . .
SP v reliju za moštva:
1. Citroën 82, 2. Ford 43, 3. Stobart Ford 37, 4. Citroën Junior 13, 5. Munchi’s Ford 12
Mitja Reven, foto: Moštva
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del