Kljub 57. letom starosti je uvedel povsem nov pristop k treningu.
Pred dnevi smo pri Avto magazinu objavili intervju z legendarnim dirkačem in rekorderjem med motociklisti po številu zmag na reliju Dakar Stephanom Peterhanslom, ki se kljub svojim 57 letom tudi letos (in najverjetneje ne zadnjič) znova podaja na eno od najzahtevnejših dirk na svetu. Zanimivo, Peterhansel ni edini dirkač med avtomobilisti, ki bo letos lovil prvo dakarsko zmago na arabskih tleh, kajti 57. svečko je letos upihnil tudi nekdanji dvakratni svetovni prvak v reliju Carlos Sainz, ki se bo na reli Dakar podal že 12.
'El Matador', kot mu pravijo sotekmovalci, bo tudi letos brez dvoma eden od kandidatov za zmago, skupno že tretjo, sicer pa drugo v zadnjih treh letih. Leta 2018 je namreč v Južni Ameriki že slavil z dirkalnikom X-Raid Mini JCW, za preizkušnjo v letu 2020, ki se nekoliko razlikuje od tistih v prejšnjih letih, je skupaj s svojo ekipo še nekoliko prilagodil trening.
Konec kariere blizu, a še ni tu
»Na letošnjem Dakarju bomo v avtomobilu preživeli veliko časa, saj bo kar nekaj etap daljših od 500 kilometrov; višinska razlika bo majhna, a nas bo na drugi strani izčrpavala velika vročina. Na podlagi tega smo sestavili trening, prilagojen našim potrebam. Zato nismo delali na povečevanju mišične mase, saj nam to kaj dosti ne bi koristilo, ampak smo se posvečali povečevanju vzdržljivosti,« je dejal Sainz, ki se na Dakar že sedmič podaja v družbi sovoznika Lucasa Cruza. Španec ga je sicer spremljal tudi ob obeh dosedanjih zmagah.
Nova metoda treninga, ki je med drugim zajemala tudi tako imenovan 'planking', je Sainzu v prvi vrsti pomagala ojačati mišice v trebušnem predelu in križu, medtem ko se je utrjevanja vratnih mišic lotil z uveljavljenimi tehnikami, s pomočjo uteži in elastičnih trakov prek čela.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem