WTCC: Monza (Italija)

5. 6. 2010
Deli

V intervjuju z Ericom Nevom, šefom Chevroletovega motošporta v Evropi, je omenjena tudi sreča. Brez nje bi bili v Monzi na zmagovalnem odru drugi zmagovalci.

Na dirkališču v Kraljevem parku v Monzi so Seatovi Leoni TDI zaradi štirih zmag v zadnjih dveh letih na tem dirkališču veljali za velike favorite, kar se je do zadnjega kroga potrjevalo na obeh letošnjih dirkah. Kvalifikacije je resda dobil BMW-jev Augusto Farfus, a Rob Huff je po startu v prvi šikani že vodil, do Monze vodilni v prvenstvu Gabriele Tarquini pa se je s sedmega izstrelil na drugo mesto, kjer pa ni bil dolgo, saj je Huffa brez večjih težav prehitel. Ko je že kazalo, da bo Pajek brez težav zmagal, mu je pred Ascarijem v zadnjem krogu razneslo sprednjo levo gumo, da pa je bil šov še večji, se je v približno istih metrih enaka zgodba zgodila še Huffu.

Zaradi rumenih zastav v zadnjem ovinku se skozi Parabolico ni smelo prehitevati, a takoj na začetku ciljne ravnine sta BMW-ja po zelenih zastavah švignila mimo obeh 'trikolesnikov' do zmage. Farfus je bil na koncu jezen, saj je vso dirko poskušal prehiteti Priaulxa, a mimo ni mogel, čeprav je bil opazno hitrejši. Huffu je uspelo rešiti tretje mesto, Tarquini pa je bil na koncu prve dirke sedmi. Težave s počeno gumo je imel tudi Michel Nykjaer, zaradi česar je padel na osmo mesto, to pa je pomenilo, da je v drugo dirko startal kot prvi.

Dokler ni nanj pritisnil Tarquini, je Nykjaer vodil, potem pa je brez upiranja prepustil vodilno mesto najbolje uvrščenemu Seatovemu dirkaču na prvenstvu. Vendar Tarquiniju domači konec tedna ni bil usojen, saj je bil zaradi prehitrega starta kaznovan z vožnjo skozi bokse. Pot do prve Nykjaerove zmage je bila tako odprta, potem pa je pri pospeševanju iz prve šikane v zadnjem krogu devet krogov trajajoče dirke rumeni Leon TDI nenadoma upočasnil. Spet je počila guma!

Zaslišala je hrup. Ko je pogledala božično drevo, ji je vzelo sapo

Nykjaeru se je tako kot Engstlerju lani v Imoli (trk z varnostnim avtom) podrl svet, Yvan Muller pa je s Chevroletom izkoristil ponujeno priložnost in zmagal. Pri Chevroletu veselja kar ni bilo konec, Huff je uspeh dopolnil z drugim tretjim mestom, saj so z atmo­sferskim motorjem slavili na izjemno zahtevni dirki, kjer se je utrujenost materiala več kot pokazala. WTCC je v letošnji sezoni izjemno konkurenčen, Chevrolet pa še nikoli ni bil tako dober, kot je zdaj.

Rezultati – WTCC Monza (Italija)

Rezultati prve dirke, 9 krogov:

1. Priaulx (BMW), 2. Farfus (BMW), 3. Huff (Chevrolet), 4. Muller (Chevrolet), 5. Coronel (Seat), 6. Barth (Seat), 7. Tarquini (Seat), 8. Nykjaer (Seat), 9. Monteiro (Seat), 10. Bennani (BMW) . .

Rezultati druge dirke, 9 krogov:

1. Muller (Chevrolet), 2. Coronel (Seat), 3. Huff (Chevrolet), 4. Farfus (BMW), 5. Priaulx (BMW), 6. Gene (Seat), 7. Monteiro (Seat), 8. Michelisz (Seat), 9. Menu (Chevrolet), 10. Pernia (Chevrolet) . .

Vrstni red voznikov:

1. Muller 100, 2. Tarquini 76, 3. Huff 76, 4. Priaulx 74, 5. Coronel 57, 6. Farfus 47, 7. Monteiro 41, 8. Gene 36, 9. Menu 34, 10. Barth 32 …

Vrstni red moštev:

1. Chevrolet 193, 2. Seat CT 177, 3. BMW 158

Mitja Reven, foto: Mitja Reven, moštva

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del