Že če pogledate le fotografije in rezultate obeh mehiških dirk, vam je lahko jasno, da se je v dveh tednih od prvih dveh dirk marsikaj spremenilo.
Ali pa tudi ne, saj Seatovi turbodizelski Leoni zmagujejo kot po tekočem traku. A tako je bilo v Curitibi in Puebli tudi v preteklih letih.
Turbodizelski Leoni, ki imajo edini v karavani svetovnega prvenstva prisilno polnjene motorje, so visoko nadmorsko lego obeh dirkališč s pridom izkoristili, v Curitibi z dvakrat povsem napolnjenimi stopničkami za zmagovalce tako prepričljivo, da je marsikaterega navijača BMW-ja, Chevroleta ali Lade pred Pueblo bolela glava. Pa ne povsem upravičeno.
Prvo startno vrsto sta v Mehiki presenetljivo osvojila BMW-jeva dirkača Augusto Farfus in Andy Priaulx. Brazilec je za opazen napredek 'krivil' na novo asfaltirano stezo, ki očitno ustreza BMW-jevim 320. Na žalost beemvejevcev je start prve dirke leteč in bolj kot njihovemu bencinskemu dirkalniku z zadnjim pogonom pisan na pločevino navorsko močnejšim Seatovim Leonom TDI.
Pravo moč je v prvih krogih pokazal Rickard Rydell (Seat), se prebil mimo BMW-jev in s prvega mesta nadzoroval dirko, v kateri so Seati in BMW-ji gledalcem uprizorili zelo zanimiv dvoboj. Prehitevanje Farfusa za zmago se je izkazalo za ključ do Rydellove zmage. Napredovali so tudi pri Chevroletu, saj je Larini s Cruzom osvojil prvo točko in v drugo dirko startal kot prvi, a Cruze je še preslaboten (Chevrolet je imel obilico težav z nastavitvami), da bi se upiral hitrejšim BMW-jem in Seatom.
V cilj druge dirke je Nicola kot najboljši chevroletovec zapeljal na skromno deseto mesto. Ključni trenutek druge dirke je prišel v petem ovinku, ko je vodilni Jordi Gene (Seat) pustil Yvanu Mullerju na notranji strani preveč prostora, luknjo pa je izkoristil tudi Priaulx. Britanec je v Puebli z odličnim dirkanjem dokazal, da bo treba v letošnjem prvenstvu nanj še računati.
»Danes sem se močno znojil, ker sem pretežek in prestar, zaradi višinske razlike in posebej zaradi Andyja, « je bil v cilju slikovit zmagovalec dveh letošnjih dirk in branilec naslova Muller. Med zasebniki je po dveh brazilskih in dveh mehiških zmagah Felix Porteiro še naprej nepremagljiv.
Na mehiškem dirkališču, ki je kombinacija ovala in notranje steze, je prišlo tudi do precej trčenj. Čudimo se, da Monteira za pretirano naslanjanje niso kaznovali, je pa Tarquini zaradi trka z Müllerjem (boj za drugo mesto) dobil 30-sekundni pribitek in izgubil deset startnih mest na naslednji dirki.
Seat se je na odločitev pritožil, pred oddajo članka v tiskarno pa komisarji še niso odgovorili, zato so rezultati neuradni. Moštva imajo zdaj nekaj časa za izboljšanje dirkalnikov, saj je nova dirka šele v začetku maja (Marakeš).
Neuradni rezultati – Puebla (Mehika)
Rezultati prve dirke, 16 krogov:
1. Rydell (Seat), 2. Farfus (BMW), 3. Priaulx (BMW), 4. Muller (Seat), 5. Müller (BMW), 6. Tarquini (Seat),
7. Gene (Seat), 8. Larini (Chevrolet) . .
Rezultati druge dirke, 16 krogov:
1. Muller (Seat), 2. Priaulx (BMW), 3. Rydell (Seat), 4. Farfus (BMW), 5. Hernandez (BMW), 6. Zanardi (BMW),
7. Gene (Seat), 8. Tarquini (Seat) . .
Vrstni red voznikov:
1. Muller 30, 2. Rydell 30, 3. Farfus 20, 4. Tarquini 19, 5. Gene 18, 6. Priaulx 16, 7. Müller 8, 8. Hernandez 7, 9. Zanardi 3, 10. Porteiro 3 . .
Vrstni red moštev:
1. Seat 67, 2. BMW 49, 3. Chevrolet 20, 4. Lada 18
Mitja Reven, foto: FIA WTCC