Fiat je po petih letih prenovil 500L, a ni ostal le pri prenovi, temveč je njegovim različicam dal tri identitete, s katerimi jih bolj izrazito razlikuje med seboj. Mestno naravnani petsedežnik je postal Fiat 500L Urban, podaljšani sedemsedežnik se preprosto imenuje Fiat 500L Wagon, različica, ki se spogleduje s slabšo podlago, pa se bo odslej imenovala Fiat 500L.
Kot pravijo pri Fiatu, je Fiat 500L vodilni avtomobil v svojem segmentu, saj so ga v petih letih obstoja prodali v več kot 430.000 primerkih. K uspehu je nedvomno pripomogla oblika, ki izhaja iz 'navadnega ' Fiata 500, s katerim je torinska avtomobilska znamka obudila starodobni Fiat 500, ki letos praznuje 60-letnico. Prvič so ga predstavili 4. julija 1957.
Več značaja
Fiatu 500L so, kot pravijo, z osvežitvijo namenili še več tehnologije in povezljivosti, kot doslej, predvsem pa so mu dodali več značaja, ki se izraža v treh značilnih osebnostih: petsedežni Urban, sedemsedežni Wagon in terensko navdihnjeni Cross. V prvih dveh naj bi se bolj izražal urbani duh, v zadnjem pa duh križancev oziroma športnih terencev.
Poudarjena družinska pripadnost
Vse tri različice imajo sicer enako varnostno opremo, v katero je vključen tudi sistem za samodejno zaviranje v sili Autonomous City Brake, ki na osnovi laserskega merilnika deluje pri hitrostih do 30 kilometrov na uro, ogledalce za pregled nad zadnjo klopjo, dnevne in parkirne luči LED in še marsikaj. Skupen jim je tudi logo z 'brki' na sprednji maski in žarometi z dnevnimi lučmi LED, ki posnemajo dve ničli v logu Fiata 500. Oblikovalci so tudi nekoliko zgladili karoserijske linije in jim dodali nekaj kroma na zadku, ki naj bi poudaril družinsko pripadnost avtomobila, in pokromane bočne letvice, ki naj bi poudarjale povezanost avtomobila s podlago. Novi 500L bo na voljo v 10 pastelnih ali kovinskih barvah in treh barvah strehe: barvi karoserije, beli ali motno črni. Fiatu 500L Cross so precej preoblikovali tudi odbijače in plošče za zaščito dna in motorja spredaj in zadaj, mu dodali bolj drzno masko in dvobarvna 17-palčna kolesna platišča. Serijska sta tudi za 25 milimetrov večja oddaljenost od tal in selektor za izbiranje načina vožnje.
Notranjost bolj 'tehnološka'
Spremembe notranjosti se začnejo z novo, bolj 'tehnološko' armaturno ploščo, na kateri izstopa sedempalčni, za dotik občutljivi zaslon za dostopanje do sistema Uconnect HD, ki je postal serijski in je na voljo tudi z vmesnikoma Android Auto in Apple CarPlay. Osvežena sta še razvrstitev merilnikov in volanski obroč, višje je vgrajena prestavna ročica, kupci pa se lahko odločijo tudi za stekleno streho s površino 1,5 kvadratnega metra, ki močno osvetli notranjost. Notranjost je bolj ali manj enako prostorna kot doslej, precej pozornosti pa je bilo namenjeno sedežem, ki so postali precej bolj oprijemljivi. Prtljažnik sega od 455 do 1.480 v Urbanu in Crossu ter od 638 do 1.784 litrov v Wagonu.
Kaj pa motorji in menjalniki? Ti ostajajo bolj ali manj enaki kot do zdaj; če lahko verjamemo napovedi na predstavitvi, pa bodo enake ostale tudi cene, torej se bodo začele pri 12.490 evrih za Fiat 500L Urban. Osveženi Fiat 500L se bo v Slovenijo sicer predvidoma pripeljal konec poletja oziroma v začetku jeseni.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji