Peugeot je šele 40 mesecev po predstavitvi kombilimuzine 206 predstavil tudi kombi izvedenko SW. Pri novi družini 207 se je ‘porod’ zgodil hitreje, le 15 mesecev po začetku prodaje prvega člana te družine.
Novinec pravzaprav ni prehiter, saj so decembra 2006 izdelali zadnji primerek 206 SW, ki je po računovodskih izkazih PSA uspešen projekt. Novinec je prednji del oblikovno podedoval po kombilimuzini 207, zadek pa je samosvoj, čeprav ne gre prezreti podobnih potez kot pri 407 SW. 207 SW meri v dolžino 4, 156 metra, vseh 119 milimetrov več pa pripada daljšemu previsu za zadnjimi kolesi kot pri kombilimuzini, ki ima sicer enako medosno razdaljo.
V primerjavi s predhodnikom je novi 207 SW daljši za 121 milimetrov, širši za 84 (1.748 mm) in višji za 83 milimetrov (1527 mm, s strešnimi nosilci). Večje mere pomenijo tudi več prostora v notranjosti; na zadnji klopi ga je več tudi kot pri običajni Dvestosedmici. Razlog? SW ima zadnjo klop pomaknjeno za 15 milimetrov proti zadku in za 20 milimetrov v višino, kar omogoča boljši pogled naprej.
Večji je tudi prtljažnik, v primerjavi s KL za 188 litrov, kar da na koncu skupno 428 litrov osnovnega prtljažnika, ki je uporaben tudi zaradi svoje kvadratne oblike. Z lahkotnim podiranjem zadnje klopi nastavne ravno dno, za preklop naslonjal pa je treba le pritisniti na gumb, ki je dosegljiv tako iz potniškega kot iz prtljažnega prostora, pa gre v 207 vse do 1.433 litrov prtljage. S tolikšnim prtljažnikom se 207 SW uvršča med posebneže na avtomobilskem trgu, trenutno pa mu za najbližjega (in edinega neposrednega) tekmeca lahko najdemo le (poslavljajočo se) Škodo Fabio Combi.
Simpatije si 207 SW pridobi tudi z deljivim odpiranjem vrat prtljažnika in s tridelno polico. Z opremo Premium dobite tudi veliko panoramsko strešno okno, ki naredi notranjost 207 SW še bolj svetlo in da občutek še večje prostornosti. Steklo ima električno pomično zaveso, njeno stikalo pa je nameščeno poleg ročice ročne zavore, tako da je dosegljivo vsem potnikom.
Pri tehniki se SW zgleduje po kombilimuzinskem 207. Seveda s posameznimi spremembami, ki se kažejo tudi v dodelanem vzmetenju in volanskem mehanizmu; oboje predvsem zaradi pričakovanj, da bo 207 SW vozil večinoma bolj obtežen. Motorno paleto si, prosimo, oglejte v tabeli, posebej pa moramo omeniti povsem nov 1, 4-litrski motor VTi, ki so ga, podobno kot 1.6 VTi, razvili v sodelovanju z BMW-jem, kar pomeni, da ima enako tehnologijo.
SW z močnejšim 1, 6-litrskim HDi-jem in ESP-jem ima vgrajen tudi sistem SSP (Steering Stability Program), ki je bil do zdaj rezerviran za 207 RC. Sistem v sodelovanju s stabilizacijskim sistemom in volanskim servom pri zaviranju z ‘otrditvijo’ usmerja voznikovo zavijanje in s tem uravnava smer vožnje. Inženirji so izračunali, da lahko s tem sistemom dosežejo od 4 do 10 odstotkov krajše zavorne razdalje, saj je sistem ABS učinkovitejši (močneje zavira).
Komu je 207 SW namenjen? Vsem, od mladih družin do upokojencev. Vsem, ki živijo polno in zaposleno življenje ter zato cenijo prostornost in prilagodljivost avtomobila. Pri vsem tem 207 SW ne razočara. Če bo še cenovno dobro zasidran, bo ena izmed uspešnic. Proporce ima dobre.
Mitja Reven, foto: Tovarna
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del