Kar malce nenavadno je, kako zelo sta bila med kupci zaželena Citroënov Berlingo in Peugeotov Partner. Zdaj bo šel slednji svojo pot.
Očitno se še vedno najde dovolj pustolovskih ljudi, ki bolj kot obliko cenijo uporabnost, praktičnost in cenovno dostopnost. Skupaj sta navduševala od leta 1996, zdaj pa bo šel Peugeotov Rifter svojo pot.
Tako kot predhodnik je tudi Rifter predvsem prostorno, uporabno, robustno in posledično tudi vzdržljivo vozilo. Glede na dejstvo, da je lahko opremljen s petimi ali sedmimi sedeži, bo poslanstvo predhodnika še nadgrajeno. Posledično je na voljo z dvema dolžinama (4,40 in 4,75 metra), tako da so skrbi, kam s prtljago, povsem odveč. Še več, v osnovni postavitvi petih sedežev je na voljo 775 litrov prtljažne prostornine; če v podaljšani različici zložimo naslonjala zadnjih sedežev, pa pridobimo kar 4.000 litrov veliko odprtino. Družinam pomembno je zagotovo dejstvo, da se lahko na vsak sedež zadaj namesti otroški sedež; če sedeža ne potrebujemo, pa se lahko vsakega posamezno brez težav odstrani.
Nič drugače ni spredaj. Ko odpreš vrata, te pričaka prostorna in prijetna potniška kabina. Notranja ureditev sicer ni zadnje generacije, a voznik in sopotnik spredaj vseeno ne bosta trpela. Tako kot v predhodniku so na voljo številna odlagalna mesta, vključno s tistimi nad glavo. Postavlja pa se vprašanje, kako in s čim bi človek lahko zapolnil 186 litrov prostornine. S čim težkim verjetno ne?
Kupcem bosta na voljo sicer le dva motorja, 1,2-litrski turbobencinski PureTech in 1,5-litrski turbodizelski Blue HDi, a v številnih različicah, ki bodo ponujale moči od 75 do 130 'konj'. Pri tem bodo v pomoč tudi številni varnostno-asistenčni sistemi, s čimer Rifter ne bo zgolj delovni, ampak tudi družini prijazen avtomobil. O tem smo se ne nazadnje prepričali tudi že med kratko testno vožnjo.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji