Pri Volkswagnu predvidevajo, da se bo razred kompaktnih križancev v prihodnjih desetih letih podvojil. Tudi na račun njihove novosti.
T-Cross ni samo nov avto, ampak predstavlja tudi nov Volkswagnov oblikovalski pristop. Pa ne preseneča oblika, temveč ali pa predvsem dejstvo, da so se oblikovalci končno malo sprostili in prestopili ustaljene tirnice. Posledica pa je všečen in živahen avtomobilček, ki bi lahko bil zanimiv tako za predstavnice nežnejšega spola kot tudi za mlade kupce. Mlade po letih, tiste, ki mislijo, da so mladi oziroma so to le še po srcu, pa T-Cross zagotovo že ima.
Čeprav je T-Cross najmanjši v družini, pa ga njegovi snovalci povezujejo z največjim, torej s Touaregom. Predvsem sprednja maska naj bi bila zelo podobna, a da T-Cross ne bi bil preveč resen, so sprednji del razbili z zanimivim prednjim odbijačem. S strani je lahko T-Cross podoben tako Touaregu, Tiguanu kot T-Rocu, a najbolj unikaten je njegov zadek. Velike luči se raztezajo čez celoten pokrov prtljažnika in ga s tem naredijo večjega, pa tudi oblikovno privlačnejšega. T-Cross je od T-Roca manjši kar 12 centimetrov (in le dobrih pet večji od Pola), a pri Volkswagnu pravijo, da bo še vedno dovolj prostoren. Tudi na račun pomične zadnje klopi, s katero se zagotavlja prostor bodisi v potniški kabini ali v prtljažnem prostoru.
Notranjost je tipično Volkswagnova. Za odtenek premalo živahna, a po drugi strani premišljeno urejena in ergonomsko dovršena. Nemci obljubljajo, da bo T-Cross zanimiv tudi za mlade, to pa seveda pomeni, da bo v prvi vrsti povezljiv na relaciji pametni telefon-avtomobil, a hkrati že serijsko dovolj dobro opremljen, za doplačilo pa tudi z nekaterimi varnostnimi asistenčnimi sistemi, ki so bili do zdaj rezervirani za avtomobile iz višjih razredov. Na voljo bodo trije standardni paketi opreme (T-Cross, Life in Style), ki jih bo mogoče nadgraditi z dizajnerskimi paketi in športnim paketom R-line.
T-Cross bo na začetku prodaje na voljo s tremi motorji v štirih različicah. Osnovni litrski turbobencinski motor bo na voljo s 95 ali 115 'konji', najmočnejši bo turbobencinski 1,5-litrski s 150 'konji', na drugi strani pa bo vseeno na voljo še 1,6-litrski turbodizelski motor s 95 'konji'.
Volkswagen bo T-Crossa (ki bo v prvi vrsti znotraj koncerna največji konkurent ravno Seatovi Aroni) izdeloval v španski tovarni v Navarri, v prodajne salone pa naj bi pripeljal na začetku prihodnjega leta.