Po nekaj več kot treh letih so se pri Mazdi za svojo 'trojko' odločili narediti nekaj prenovitvenih posegov. Tako bodo lahko bolje tekmovali s kar široko paleto resnih tekmecev.
Zunanjost je ostala skoraj nespremenjena, tudi zato, ker si dokaj všečne zunanjosti niti niso upali spreminjati. Spremembe v notranjosti so podobno previdne, vidne manj, zato pa je zdaj pri v drugačno usnjeno oblogo odetem volanskem obroču na voljo tudi gretje, da ga je v mrazu lahko enostavneje držati. Običajni ročaj ročne zavore je zamenjal gumb za električno, nekaj spremembp so namenili tudi projicirnemuo (HUD), sredinski barvni zaslon na dotik je zdaj sedempalčni.
Ponudba motorjev je ostala prav tako povsem nespremenjena, kar še naprej pomeni, da slovenskim kupcem ne bo na voljo manjši, 1,5-litrski turbodizelski motor, za katerega pri slovenskem distributerju menijo, da zaradi cene ne bi bil zanimiv za kupce. Ker se je doslej od okoli tisoč slovenskih kupcev le 50 odločilo za dizelske različice, se to sicer zdi razumljivo, a je lahko po drugi strani tudi razlog, saj bi morebiti prav manjši motor privabil več kupcev.
Omembe vredne prenovitvene posege je Mazda3 doživela glede nekaterih elektronskih pomočnikov. Zdaj so pri vseh različicah za varnejšo vožnjo dodali program G-Vectoring Control (GVC). Ta z minimalnimi prilagoditvami motornega navora, ki je na razpolago, omogoča stabilnejšo vožnjo. Druga novost je pomočnik za prepoznavanje dogajanja pred avtomobilom med vožnjo. Z zgolj eno, a zelo učinkovito kamero lahko zaznavajo nevarnost naleta (tudi na pešce), novi pomočnik (SCBS) zdaj zagotavlja varno zaustavitev pred ovirami do hitrosti 80 km/h (prej le do 30 km/h). Prenovljena Mazda3 bo naprodaj od januarja prihodnjega leta.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"