Corsa je obsežnejšo tehnično prenovo doživela lani (AM 06/2010). Zdaj je prišel čas za spremembe, namenjene bolj ali manj očem. Pri Oplu pravijo, da je dobila novo garderobo.
Prenovljene Corse ne bo posebno težko prepoznati – od spredaj. Glavna razlika so prerazporejene hladilne reže, kar v praksi pomeni, da je povsem drugačen (prednji) odbijač; zaradi spodnje maske, ki je zdaj širša in višja, se zdi Corsa v celem širša. Sicer pa je spredaj spremenjeno vse, od motornega pokrova z zdaj izrazitim vzdolžnim robom od sredine zgornje motorne maske do prednje šipe pa do 'orlovskih Oplovih oči', tipičnih (za Opel) dnevnih luči in zgornje motorne maske, na kateri se 'ponosno' bohoti Oplov znak.
Drugo je bolj ali manj marginalno: novi so platišča (6), večji Oplov znak na zadku in tri karoserijske barve, med katerimi najbolj izstopa barva Guacamole, pa tudi 'krvavo' zelena pade v oči. Zunanjih barv je skupaj 15, tu pa velja opozoriti tudi na ponudbo Color Edition, ki barvno dodatno popestri zunanjost in jo ukroji po okusu posameznika.
Odprimo vrata! Oblike niso spreminjali, so pa spremenili površine oziroma njihovo obdelavo, kjer je dobro izražen kontrast med mat in visokosijajno obdelavo. Nekaj materialov je tudi novih (sedeži), nekaj je novih barvnih kombinacij, ki precej poživijo notranjost. Barvne kombinacije so sicer odvisne od paketa opreme, a je znotraj teh vseeno še nekaj dodatne izbire. Prenovljena Corsa pa prinaša tudi eno tehnično novost: multimedijski sistem Touch & Connect (avdio, bluetooth, navigacija, USB- in AUX-vhodi) s petpalčnim barvnim, za dotik občutljivim zaslonom ter z možnostjo nastavitve najbolj ekološke poti do cilja v izbirniku navigacije. Ta sistem zamenjuje prejšnja (CD 60 in DVD 100) in je hkrati cenejši od prejšnjega CD 60; v Nemčiji stane manj kot 700 evrov.
Corsa ponuja tudi nekaj drugih tehnologij, ki smo jih vajeni v večjih (dražjih) avtomobilih: prilagodljiva žarometa (AFL), gretje volanskega obroča (na do 34 stopinj Celzija), panoramsko streho, pomoč pri speljevanju v klanec in FlexFix za prevoz biciklov na zadku.
Še en 'flex' je nov v ponudbi – zmogljivejši ecoFLEX, ki označuje varčen pogonski sistem. Gre za 1,3-litrski turbodizel (še Fiatova zapuščina), ki je tokrat opremljen s tehnologijo start-stop. Motor zmore 70 kilovatov (95 'konj') ter 190 njutonmetrov navora, porabi pa le 3,5 litra goriva na 100 kilometrov, kar pomeni 94 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Sistem start-stop bodo imeli vsi Opli do konca tega leta.
Videz oziroma 'obleka' je bila torej glavna tema tokrat prenovljene Corse, pri Oplu pa obljubljajo, da bo v prihodnjih treh letih Corsa vsakega pol leta deležna kakšne pomembnejše novosti oziroma spremembe. A seveda ne vedno namenjene le očem.
Slovenija
V ceniku je kar 59 osnovnih različic, kjer so upoštevani vsi motorji (štirje bencinski z močmi od 48 do 141 kW za OPC ter trije dizelski z močmi od 55 do 96 kilovatov), tri- in petvratna karoserija, štirje paketi opreme (plus Color Edition) ter različni menjalniki. Najcenejša po ceniku je 1.0 12V Selection s tremi vrati (9.790 €), za 350 evrov dodajo par vrat (v konkretnem primeru, sicer pa je doplačilo različno), najcenejši dizel pa je 1.3 CDTI (55 kW) Selection (12.080 €). OPC bo stal 21.995 evrov.
Antara – nove informacije
V času našega zapisa s prve vožnje prenovljene Antare (AM 05/2010) še ni bilo na voljo podatkov za naš trg. Torej: Antara prihaja konec aprila in bo stala najmanj 20.900 evrov (2.4 2WD Base). Najcenejši dizel bo 2.2 CDTI 163 2WD Base (22.500 €), verjetno najbolj priljubljena pa bo različica 2.2 163 4WD Enjoy za 26.900 evrov. Za močnejšo različico istega motorja (182 'konj') bo treba doplačati 500 evrov.
besedilo: Vinko Kernc, foto: Vinko Kernc
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem