Corolla je že kar sinonim za Toyoto, saj jo delajo od leta 1966. Letos so predstavili že deseto generacijo, ki je črpala iz bogate zgodovine. Prodali so namreč 32 milijonov primerkov, kar je zapisano tudi v Guinessovo knjigo rekordov!
Oblika nove Corolla Sedan je nastala v Toyotinem oblikovalskem centru na Japonskem, vendar pa so njihovi oblikovalci preživeli kar štiri mesece v Italiji, da bi njihov nov izdelek dobil evropski pridih. Ali jim je to uspelo, ocenite sami, lahko pa povemo, da je nova limuzina nastala na povsem novi platformi.
Načrtovalci so pri notranjosti izkoristili tehnične in oblikovne rešitve iz povsem novega Aurisa, zato bodo poznavalci Toyot takoj videli veliko skupnih lastnosti, opazili pa bodo tudi razlike. Če se Auris spogleduje s športnostjo, je Corolla Sedan v notranjosti malce bolj zadržana, kar najlepše ponazarja sredinska konzola. V Corolli je ta klasične oblike, medtem ko je pri Aurisu nekaj posebnega, samosvojega.
No, da je Sedan namenjen predvsem družinam, pričata večji prtljažnik (ta sprejme 450 litrov in se lahko poveča z zložljivo zadnjo klopjo, ki je deljiva v razmerju 40 : 60) in varnostna oprema (do devet varnostnih blazin, serijski ABS pri vseh različicah, pritrdišča Isofix . . ), vendar pa pripomnimo, da je treba pri osnovni različici doplačati za ročno klimatsko napravo. Seveda so pri Toyoti poudarili, da so na preizkusnih trkih Euro NCAP dosegli izvrstne rezultate (pet zvezdic) in da so stroški lastništva majhni.
Toyoto Corollo Sedan v nasprotju z Aurisom in Corollo Verso (ki ju izdelujejo v Turčiji) proizvajajo na Japonskem. Letos nameravajo v Sloveniji prodati (le) 60 avtomobilov; več pričakujejo od vzhodnoevropskih, bližnjevzhodnih in azijskih trgov.
Aljoša Mrak, foto: Tovarna
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem