Da bi v potniški različici lahko vstavili tretjo vrsto sedežev oziroma v tovorni pridobili tisoč prtljažnih litrov, so Caddyja podaljšali za 47 centimetrov.
Pri Volkswagnu so se za to potezo odločili predvsem zato, da bi zapolnili luknjo med ponudbo mestnih dostavnikov (Caddy) in dostavnikov segmenta B (Multivan, Caravelle . . ). Ponudba karoserijskih različic ostaja enaka kot pri manjšem bratu. Caddyja Maxija je tako mogoče dobiti v treh izvedenkah.
V Lifu, v katerega so zaradi podaljšane karoserije lahko vstavili tretjo vrsto sedežev, se zdaj lahko prevaža sedem oseb, za potrebe obrtnikov pa bosta s povečanim prtljažnim prostorom odlično poskrbela modela Kombi in Furgon. V zadnjega gre zdaj kar 4.200 litrov tovora.
Notranjost ostaja v osnovi nespremenjena. Prijeten ambient zagotavlja dobro počutje na sprednjih sedežih in tudi potniki v drugi vrsti imajo obilico prostora. Verjetno pa bodo trpela kolena tistih, ki bodo sedeli na dveh sedežih čisto zadaj. Zadnja vrsta je tako kot nalašč za otroke. Tudi zato, ker se na njej sedi nekoliko višje, saj je vsaka naslednja nekoliko višja. Drugo sedežno vrsto je mogoče podreti in zložiti, medtem ko lahko tretjo popolnoma odstranimo.
Motorna paleta ni prav bogata, vendar ponuja zadovoljiv razpon glede na uporabnost. Tako najdemo v ponudbi tri agregate: bencinskega ter dva dizelska. Šibkejšega izmed dizlov je mogoče dobiti tudi v kombinaciji z robotiziranim DSG-menjalnikom, oba pa imata serijsko vgrajen filter trdnih delcev.
Oba tovorna Maxija bosta imela med obrtniki zagotovo precej morebitnih kupcev. Potniškega Lifa, ki je sicer tipičen avtomobil za večje družine, pa bo mogoče videti tudi kot vozilo za prevozne storitve na letališčih, hotelih ipd. Volkswagen se je že pohvalil, da je podpisal pogodbo o oskrbovanju s Caddyji Maxiji s precej znano svetovno hotelsko verigo.
Saša Kapetanovič, foto: tovarna
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del