Dobrih osem let je, kar je prejšnja generacije Opel Insignie zapeljala na ceste in vendarle smo dočakali tudi popolnoma novo, tokrat z malo drugačinm imenom: Insignia Grand Sport, kar pomeni, da gre za limuzinsko različico.
Ko gre za povezljivost z mobilnimi telefoni, Insignii ni kaj očitati: Android Auto in Apple CarPlay delujeta brezhibno, tudi sam infozabavni sistem je, ko se ga uporabnik privadi, zelo dober. Ko gre za asistenčne sisteme ima Insignia praktično vse, kar je v tem razredu v navadi, ne postavlja pa novih meril.
Ja, res je: Insignia je postala lahkotna
Na nekaterih področjih pa zna Insignia prav navdušiti. V avtu višjega srednjega razreda, katerega cene (o njih več kasneje) se začnejo pri 22.100 evrih, boste težko našli boljše žaromete, kot so Oplovi novi matrični LED žarometi IntelliLux. Že žarometi prejšnje generacije (torej tisti, ki so na voljo v Astri) so odlični, novi pa so še boljši.
Nova Insignia je v primerjavi s predhodnica peresno lahka, saj je v limuzinski različici shujšala za 175 kilogramov. Insignia je postala, in tega pri predhodnici ne bi zapisali niti v slabih sanjah, lahkotna.
Pri Oplu pravijo, da so novi 1,5-litrski motorji od starih na testnem ciklu WLTP (ki bo v veljavo stopil v prihodnosti) varčnejši za okoli 3 odstotke. Na voljo je v dveh različicah, s 140 in 165 ’konji’. Vrh bencinske ponudbe (in trenutno edini preostali bencinski motor) je dvolitrski turbo s 191 kilovati (260 ’konji’), ki je serijsko kombiniran z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in novim štirikolesnim pogonom.
Enak štirikolesni pogon ima tudi najmočnejši, dvolitrski dizel (le v kombinaciji z ročnim menjalnikom), ki zmore 170 ’konjev’. Potem sta tu še dva 1,6-litrska dizla s 136-’konji’ in s 110 ’konji’. Vsi motorji imajo seveda sistem Start&Stop.
Vse o novi Insignii Grand Sport pa lahko preberete v novi številki Avto Magazina, ki je v prodaji od 13. aprila.
Dušan Lukič
foto: Opel
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji