Vozili smo: Peugeot Partner Tepee: Uskladitev s sorodstvom

12. 8. 2015
Deli

Peugeot Partner in Partner Tepee sta spet prenovljena, kar se na videz odraža predvsem v novi maski hladilnika, pod pločevino pa z motorji, ki ustrezajo merilom Euro 6.

Z novo masko hladilnika so Partnerja uskladili z aktualnimi oblikovnimi smernicami francoske znamke, predvsem pa z novim Peugeotom Boxerjem. Razteza se med preoblikovanima žarometoma, na njeni sredi pa dominira velik Peugeotov lev. Vtis robustnosti povečajo še zaščitne obloge z meglenkami in dnevnimi LED-lučmi na ter aluminijasta zaščita motorja pod spodnjim robom odbijača, ki se ponovi tudi na zadnjem odbijaču. Karoseriji so namenili tudi dve novi sivi barvi.

Partner Tepee je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži ter možnostjo kombinacij notranjega prostora, ki omogočijo od 675 do 3.000 litrov prtljažnega prostora. Dodatne odlagalne površine omogoča tudi modularna zasnova 'podstrešja' z velikim 94-litrskim predalom. Gospodarske različice Partnerja so na voljo v dveh dolžinah in že v krajši omogočajo prevoz dveh evropalet.

V notranjosti, ki so ji namenili izboljšane tkanine in druge materiale, je bila največ sprememb sicer deležna predvsem sredinska konzola, na kateri lahko kraljuje velik sedempalčni barvni zaslon na dotik. V višjih stopnjah opreme je serijski, v nižjih pa doplačljiv. Omogoča dostop do radia, prostoročnega telefoniranja, navigacije in vmesnika MirrorLink, predvaja pa tudi sliko vzvratne kamere. V novem Partnerju bo od novembra na voljo tudi sistem za zaviranje v sili Active City Brake, ki ga je uvedel novi Peugeot 208, deluje pa do hitrosti 30 kilometrov na uro. Do hitrosti 15 kilometrov na uro lahko prepreči trk, nad njo pa avtomobil precej upočasni, da omili posledice trka.

Nobelov nagrajenec svari: umetna inteligenca lahko povzroči izumrtje človeštva

Pod motornim pokrovom se skriva pet motorjev, 95- in 120-'konjski' različici bencinskega štirivaljnika 1.6 VTi ter 75-, 95- in 120-'konjske' različice turbodizelskega motorja 1.6 BlueHDi, zadnja skupaj šeststopenjskim menjalnikom.

Pri nas bo Partner Tepee na voljo v štirih ravneh opreme Access, Active, Outdoor in Allure za ceno od 14.853,83 do 22.480 evrov, lahkogospodarski Partnerji pa bodo stali najmanj 13.420 evrov. Pri Peugeotu Slovenija računajo, da bodo letos zasebnim kupcem prodali več kot 100 Partnerjev Tepee in 50 Partnerjev, s čimer bi si zagotovil 18-odstotni tržni deleč in drugo mesto v segmentu. Prihodnje leto naj bi se prodajne številke predvidoma povzpele na 250 Partnerjev Tepee in 120 Partnerjev oziroma 20-odstotni tržni delež.

Besedilo Matija Janežič, foto tovarna

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?