Avtomobilski oglasi so pogosto pravi vizualni presežki, a kot je pravilo pri vseh smernicah dobrega marketinga, se tudi na tem področju skuša odkrivati nove načine za izstopanje iz povprečja. In ko kreativni umi skušajo delovati izven poznanih okvirjev, se včasih zgodi tudi kaj bolj - nepričakovanega.
Hyundai Veloster
Včasih se v oglasu ni potrebno osredotočiti na avto – mogoče je zgolj en nov dodatek tako impresiven, da si zasluži biti zvezda oglasa. V primeru Hyundai Velosterja je bila novost to, da ni imel zadnjih vrat na voznikovi strani. Varnostna rešitev, da potnik ne izstopi v promet – kar se v oglasu prikaže zelo nazorno. Če ne kar malce morbidno.
Toyota Camry
Ko ekipo za kreativno pisanje odnese onstran razumljivega, dobimo oglas, ki vključuje vse – od dojenčkov, ki potujejo v času, do zaves, izdelanih iz pice. Vse, samo avtomobila ne vidimo kaj dosti. In na koncu obvestilo – nova Toyota Camry ima vse, kar si želimo. Tudi mikser, ki igra komade Lionela Richija?
Ford Falcon
Leta 1961 so se za promocijo novega Forda Falcona odločili za malce drugačno zvezdniško podporo. V kader so vskočili risani junaki Linus, Pig-Pen in Snoopy, ki na osladen način več kot dve minuti hvalijo Falcona do točke, ko že več ni jasno, če gre za dejanski oglas ali parodijo. Ni jasno, če so s tem ciljali na otroško publiko, ki bi starše prepričala v nakupo novega Falcona, a dejstvo je, da tudi izbor risanih junakov ni bil najbolj premišljen - leta 1961 stripi Peanuts še niso bili dovolj stari, da bi igrali na noto nostalgije.
Citroen CX
Najbolj nas je seveda nasmejalo dejstvo, da slišimo škripanje gum medtem, ko se avtomobil ustavi na pesku sredi puščave. Je pa svoj delež nenavadnosti seveda pridela tudi Grace Jones, ki je bila leta 1985, ko so posneli ta oglas, vroča modna zvezdnica – takrat je ravno nastopila v filmu Jamesa Bonda A View To A Kill, leto prej pa skupaj z Arnoldom Schwarzeneggerjem v fantazijskem hitu Conan the Destroyer. A Grace Jones je … Grace Jones! Divja, odbita, eksotična, nepredvidljiva – zato je v oglatem Citroenu CX videti kot, da izgubila stavo.
Nissan Micra
Ko avtomobilski oglas v roke vzame kultni režiser David Lynch je jasno, da končni izdelek ne bo nekaj, kar bi bilo vsaj približno podobno avtomobilskemu oglasu. Tako oglas za Nissana Micro niti ne preseneča – je abstrakten, konfuzen in, primerno ideji, tehnološko avantgarden. Postlan celo z nerazumljivi besedami, kot npr. 'spafe'. Mar ne govorite mikro?
Ford Focus
Ford Focus je tako popularen avtomobil, da ga ni potrebno posebej predstavljati, zato so si oglas zamislili malce drugače in poudarili inovativni dodatek za zaščito vrat, ki se avtomatično namesti, ko odpremo vrata. Kako so to demonstrirali? Tako, da sta se na ozkem parkirnem mestu v Focusa poskusila stlačiti dva sumo borca. Simpatično.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?