Ameriški gasilci za vajo razrezali novega Shelby Mustanga GT500

20. 10. 2020 | Jure Šujica
Deli
Ameriški gasilci za vajo razrezali novega Shelby Mustanga GT500 (foto: Ford)
Ford

Po končanem posegu je bil avtomobil primeren le še za staro železo.

Stari avtomobili običajno romajo na za to namenjene odpade, pri čemer pa nekateri izmed njih pred tem doživijo še dobro mero trpinčenja. Zanjo tudi pri nas skrbijo gasilci, ki stare in odslužene avtomobile uporabljajo za treninge reševanja ponesrečencev iz zverižene pločevine. A kot rečeno, za tovrstne posege uporabljajo vozila, ki so svoje dneve na cestah že končali, nikakor pa ne gre za (skoraj) nove avtomobile. In vendar so tu tudi izjeme.

Zanimivo presenečenje je tako pred dnevi pričakalo gasilce v ameriškem mestu Dearborn, ki so vajo reševanja ponesrečencev namesto s pomočjo starega avtomobila opravili kar v Mustangu letnik 2020. In to ne kateremkoli Mustangu, pač pa najmočnejšem in najbolj zmogljivem izmed njih, izvedbi Shelby Mustang GT500, ki s pomočjo kompresorja proizvede kar 780 'konjev' moči, po zaslugi atraktivne zunanjosti pa obrača glave kjerkoli se pojavi.

A četudi gre le za vajo in ne za pravi dogodek, je vodilo gasilcev le eno – v vozilo vstopiti kar se da hitro in čim prej zavarovati kraj dogodka. Poreklu športnika navkljub zato pri pripravi dostopa v kabino gasilci niso izbirali sredstev. Ko so opravili svoje delo je od avtomobila ostalo bore malo, saj so mu v celoti odrezali streho in vrata, poškodb pa so bili deležni tudi ostali deli vozila in motorni pokrov, ki jo je skupil med odklapljanjem akumulatorja vozila.

No, škoda pa vseeno ni bila tako velika, kot se zdi na prvi pogled. Čeprav je šlo za povsem funkcionalen avtomobil letošnjega letnika je bil namreč razrezani Mustang predprodukcijski prototip, kar pomeni, da bi po vsej verjetnosti v vsakem primeru doživel podobno usodo. Vseeno pa verjamemo, da se je kateremu od gasilcev pri rezanju in uničevanju avtomobila orosilo oko.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del