Kaj o prihodnosti športnih 'bavarcev' pravi šef oddelka M?
Konji pod pokrovom motorja aktualne generacije M3 in M4 še vedno pijejo bencin. Poganja ju vrstni šestvaljnik s tremi litri delovne prostornine, ki zmore 480 KM (353 kW) oziroma 510 KM (375 kW), če gre za različico Competition. Seveda pa moč motorja ni edina pomembna lastnost športnega avtomobila - ključna je tudi vozna dinamika.
Kako naprej?
Naslednja generacija teh dveh avtomobilov naj bi bila predstavljena čez štiri do pet let, že zdaj pa se veliko govori o tem, kaj ju bo poganjalo - bodo zadaj še vedno ropotale, zdaj že ikonične, štiri izpušne cevi ali pa bo vse skupaj utihnilo? Šef oddelka M pri BMW Frank van Meel je zdaj vsaj malo razjasnil usodo bavarskih športnikov.
Mogoče, ampak le če ...
Povedal je, da se lahko zgodi, da bosta M3 in M4 s prihodnjo generacijo popolnoma elektrificirana, vendar le, če bodo lahko dosegli, da prekašata trenutno generacijo. BMW namreč stremi k temu, da je vsaka naslednja generacija vozil M po zmogljivostih boljša od prejšnje. Če tega ne bodo dosegli, bosta torej še vedno ropotala!
Več občutkov
BMW veliko truda nameni razvoju tehnologij, ki bodo voznikom v "električnih vozilih M" zagotavljale povratne informacije, ki so ključne za dobro vozniško izkušnjo. Tako na primer Hyundai Ioniq 5 N simulira prestave klasičnih motorjev, poleg podobne rešitve pa Nemci razvijajo še zvočne in vibracijske dražljaje, ki bodo pomagali voznikom električnih športnikov.
Fotografije: promocijsko gradivo
Preberite še: Pa saj ni res! Jeep je obtičal pod ledenikom, njegovo reševanje pa je lastnika pošteno udarilo po žepu
BONUS VIDEO: Po 37 letih čakanja so nam pri BMW-ju uresničili avtomobilske sanje – in niso razočarali!
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?