Naslednja M3 in M4 bosta električna, a le v tem primeru!

24. 7. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Kaj o prihodnosti športnih 'bavarcev' pravi šef oddelka M?

Konji pod pokrovom motorja aktualne generacije M3 in M4 še vedno pijejo bencin. Poganja ju vrstni šestvaljnik s tremi litri delovne prostornine, ki zmore 480 KM (353 kW) oziroma 510 KM (375 kW), če gre za različico Competition. Seveda pa moč motorja ni edina pomembna lastnost športnega avtomobila - ključna je tudi vozna dinamika.

BMW

Kako naprej?

Naslednja generacija teh dveh avtomobilov naj bi bila predstavljena čez štiri do pet let, že zdaj pa se veliko govori o tem, kaj ju bo poganjalo - bodo zadaj še vedno ropotale, zdaj že ikonične, štiri izpušne cevi ali pa bo vse skupaj utihnilo? Šef oddelka M pri BMW Frank van Meel je zdaj vsaj malo razjasnil usodo bavarskih športnikov.

BMW

Mogoče, ampak le če ...

Povedal je, da se lahko zgodi, da bosta M3 in M4 s prihodnjo generacijo popolnoma elektrificirana, vendar le, če bodo lahko dosegli, da prekašata trenutno generacijo. BMW namreč stremi k temu, da je vsaka naslednja generacija vozil M po zmogljivostih boljša od prejšnje. Če tega ne bodo dosegli, bosta torej še vedno ropotala!

Vsi otroci, ki kot odrasli postanejo bogati, imajo te lastnosti
BMW

Več občutkov

BMW veliko truda nameni razvoju tehnologij, ki bodo voznikom v "električnih vozilih M" zagotavljale povratne informacije, ki so ključne za dobro vozniško izkušnjo. Tako  na primer Hyundai Ioniq 5 N simulira prestave klasičnih motorjev, poleg podobne rešitve pa Nemci razvijajo še zvočne in vibracijske dražljaje, ki bodo pomagali voznikom električnih športnikov.

BMW

Fotografije: promocijsko gradivo

Preberite še: Pa saj ni res! Jeep je obtičal pod ledenikom, njegovo reševanje pa je lastnika pošteno udarilo po žepu

BONUS VIDEO: Po 37 letih čakanja so nam pri BMW-ju uresničili avtomobilske sanje – in niso razočarali!

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?