Dirkaški vikend na Racelandu dokazal, da Slovenci obožujemo adrenalin

5. 7. 2021 | Jure Šujica
Deli

Dejstvo, da so se mesta v dirkalnikih zapolnila v le nekaj urah dokazuje, da potrebujemo še precej več tovrstnih dogodkov.

Preganjanje z avtomobili je vsekakor eden izmed najbolj zabavnih in atraktivnih načinov za sproščanje adrenalina. A žal je tako, da v Sloveniji tega na varen način praktično ne moremo početi na drug način kot z gokarti in na njim prilagojenim dirkališčem, saj pravega še vedno nimamo. K sreči pa s pravimi dirkalniki lahko tudi tam doživimo kar nekaj užitkov – v kolikor imamo do njih dostop. Številnim avtomobilskim navdušencem ga je ta vikend na dirkališču Raceland pri Krškem omogočila avtohiša Pleško Cars iz Brezovice.

Idejni oče projekta, Luka Pleško je namreč organiziral prvi dogodek, poimenovan Pleško Race Days namenjen bolj ali manj vsem avtomobilskim navdušencem v Sloveniji – tako ljubiteljem znamke Renault, kot tudi športnih avtomobilov nasploh. Na dirkališču so se namreč izmenjevali dirkalniki Twingo Cup – kar 12 jih je bilo na dogodku – poleg teh pa tudi še bolj številni športni avtomobili najrazličnejših znamk. Poleg tega so imeli obiskovalci možnost sesti tudi za volan še precej zmogljivejšega dirkalnika Renault Clio Cup. In zanimanje je preseglo vsa pričakovanja.

Da si slovenski avtomobilski navdušenci resnično želijo takšnih dogodkov dokazuje dejstvo, da so bili v soboto že dve uri po začetku dogodka, navkljub velikemu številu razpoložljivih vozil zasedeni prav vsi razpoložljivi termini za preizkus dirkalnika, s katerim je sicer mogoče nastopati tudi na dirkah, organiziranih v sklopu nacionalne avtomobilske zveze AŠ2005.

Naslednjič še več... vsega?

Dogodka se je sicer udeležil tudi direktor Renault Slovenija, Francois Delion, ki je bil vidno zadovoljen nad organizacijo dogodka, kar je poudaril tudi v nagovoru obiskovalcem, nato pa tudi sam sedel v enega izmed dirkalnih avtomobilov.

»Vreme nam gre brez dvoma na roko, večina prijavljenih se je dogodka udeležila, termine za vožnjo s Twingom pa smo zapolnili v komaj dveh urah,« je v soboto v času kosila pojasnjeval Luka Pleško, direktor avto hiše Pleško Cars in idejni oče projekta. »Povod za dogodek je bilo sodelovanje med našim podjetjem in podjetjem Lema Racing na gorsko-hitrostnih dirkah. Sponzoriramo namreč pokal Twingo, zato smo se odločili, da ga predstavimo širši množici in skupaj smo prišli na idejo o dogodku. Hkrati je dogodek priložnost, da Renaultu in širši množici pokažemo, kaj vse počnemo, v ta namen pa smo sem povabili tudi vse naše ambasadorje in njihove avtomobile.«

Minuli dogodek je torej brez dvoma uspel, pri Plešku pa nekoliko v šali, nekoliko pa tudi zares že razmišljajo o tem, da bi ga v prihodnje podaljšali kar na cel teden dni, hkrati pa tudi o tem, da bi dogodek ponovili še letos. Sicer pa je bil 'dirkaški vikend' tudi dokaz tega, da v Sloveniji takšnih dogodkov še kako manjka!

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"