Krivi so pametni telefoni, a zakaj?!
Klasični navigacijski sistemi so zastareli, saj jih v avtomobilu uporablja le še redkokdo. Odkar sta se pojavila sistema Apple CarPlay in Android Auto, ki omogočata projiciranje številnih aplikacij na zaslon infozabavnega sistema, vse manj voznikov uporablja vgrajeno tovarniško navigacijo. Namesto tega se večina izmed nas raje zanese na navigacijske sisteme kot so Google Maps ali Apple Maps.
Do teh ugotovitev so prišli tudi pri Ferrariju, kjer prav zaradi tega umikajo klasični navigacijski sistem iz armaturne plošče vozil. Vodja marketinga, Emanuele Carando, je ob tem pojasnil, da namerava podjetje iz Maranella umakniti lastne navigacijske sisteme iz avtomobilov, prav tako pa tudi zemljevide.
Sodobne aplikacije zemljevide pogosto posodabljajo, medtem, ko so klasične avtomobilske navigacije pogosto zastarele. Tudi tovarniški navigacijski sistemi v večini avtomobilov še zdaleč niso intuitivni, zaradi česar je cilj lažje vnesti v Google Maps, kot pa ga iskati v avtomobilski navigaciji.
Domač vmesnik
Android Auto in Apple CarPlay sta prisotna šele desetletje, vendar sta zaradi enostavne uporabe in brezhibne integracije priljubljena operacijska sistema v avtomobilu. Pametni telefoni so postali nepogrešljiv pripomoček v naših življenjih in zato je številnim uporabnikom to tudi na zaslonu infozabavnega sistema najbolj domač vmesnik. Prav to je tudi glavni razlog, zakaj proizvajalci avtomobilov vse bolj razširjeno omogočajo možnost povezovanja s sistemoma Apple Car Play in Android Auto prek žične in brezžične povezave.
"To bitko smo izgubili pred 10 leti," je spremembe že pred časom komentiral izvršni direktor Forda Jim Farley in dodal, da telefoni prevzemajo vse več funkcij infozabavnega sistema. Android Auto in Apple CarPlay pa nista rezervirana le za nove avtomobile, saj so nekateri starejši modeli že deležni tovarniških sprememb, da bi bili združljivi s temi sistemi.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"