Ford personalizacijo svojih vozil dvignil na novo raven: spodbuja tudi domače predelave

11. 6. 2021 | Jure Šujica
Deli

Sistem je svoj debi doživel v modelu Maverick, mesto pa bi utegnil najti tudi v drugih modelih.

Različne spletne strani, kot so Ebay, Wish in druge so priljubljeni cilji številnih posameznikov, ki svojim avtomobilom želijo povečati uporabnost z različnimi (pogosto cenenimi) univerzalnimi dodatki, od nosilcev za telefone do nosilcev za pijačo in podobno. Ti potem običajno 'visijo' iz prezračevalnih šob, vetrobranskih stekel ali pa so nalepljeni na armaturne plošče, ko nekega dne lepilo popusti, pa za njimi ostane le še grd madež. In prav tem lastnikom avtomobilov so učitno sedaj priskočili na pomoč pri Fordu.

Ameriški avtomobilski proizvajalec je namreč v najnovejšem lahkem poltovornjaku (mimogrede, v Evropi ga ne bomo dobili, razlog pa je krčenje tega segmenta) predstavil zanimivo rešitev, poimenovano FITS – Ford Integrated Tether System oziroma sistem integriranih nosilcev. In rešitev, čeprav otročje preprosta, na prvi pogled deluje zelo uporabno.

Prosto deljenje načrtov

O čem je torej govora? Gre za vrsto utorov oziroma pritrdišč, v katere bodo lahku kupci nameščali najrazličnejše dodatke, od držal za plastenke, mobilne telefone... omejitev bo posameznikova domišljija, saj Ford dodatkov sploh ne bo prodajal, pač pa bo spodbujal lastnike novih vozil, ki imajo doma 3D tiskalnike, da si bodo dodatke izdelali kar sami, ob upoštevanju standardnih dimenzij omenjenih nosilcev seveda.

Vsi otroci, ki kot odrasli postanejo bogati, imajo te lastnosti

Ideja je vsekakor zanimiva, saj bo sistem ob podpori proizvajalca vozil omogočal veliko mero prilagodljivosti, hkrati pa je pričakovati tudi interakcijo med domačimi inovatorji in izmenjavo načrtov za izdelavo dodatkov. Ob dejstvu, da smo od Američanov vajeni, da na armaturne plošče namestijo prav vse, kar se jim zdi uporabno, tudi pladnje za odlaganje hamburgerjev pa bo seveda prav zanimivo spremljati kreacije, ki jih bodo ustvarili.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?