Prvi model, deležen novih rešitev, je Kuga Plug-in.
Dobro počutje v kabini je v veliki meri pogojeno tudi s tem, koliko hrupa pride v kabino. Tega se dobro zavedamo pri Avto magazinu, kjer pri naših testih redno merimo hrup v kabini, poseben poudarek pa so temu začeli namenjati tudi pri Fordu. Ime, ki so ga namenili tej strategiji, je zato povsem na mestu: Whisper Strategy oziroma strategija šepeta.
Omenjena strategija prinaša kopico manjših rešitev in sprememb, ki so jih prvič predstavili v novi Kugi s paketom opreme Vignale, pri vsem skupaj pa gre za več kot le namestitev nekaj plasti zvočne izolacije. Tako so recimo s posebnimi usnjenimi bočnicami v sedežih zmanjšali količino ravnih ploskev, ki bi lahko odbijale zvok, zmanjšali so velikost zračnih žepov med karoserijo in šasijo, namenjenih električni napeljavi, še zlasti velik poudarek pa so namenili izbiri pravih pnevmatik. Kar 70 različnih kompletov so namreč preizkusili v dveh letih. Hkrati so s pomočjo ozvočenja znamke Bang & Olufsen v vozilo vgradili sistem za zaznavanje nizkofrekvenčnih zvokov, ki se jih nato 'lotevajo' z nasprotujočimi frekvencami.
Glasnost na ravni dežnih kapljic
Nove rešitve so se kot prave izkazale tudi v praksi. Najvišja raven zvoka pri novi priključnohibridni Kugi pri hitrosti 50 kilometrov na uro v tretji prestavi tako doseže najvišjo jakost 69 decibelov, kar je osem decibelov manj kot Ford Mondeo leta 2000 in recimo 14 decibelov manj kot Ford Granda iz leta 1977. Ob tem se raven zvoka pri električni vožnji zniža še za dodatnih 17 decibelov.
»Naša strategija šepeta je namenjena temu, da ustvarimo okolje, v katerem bo mogoče potovati v kar največji tišini – z absorbiranjem zvokov skozi perforirane sedeže do poslušanja različnih tekalnih plasti pnevmatik in izbiranjem najbolj optimalne,« je dejal Glen Goold, vodja razvoja Ford Kuge.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji