Sistem imenovan RooBadge bo obvaroval predvsem kenguruje, v prihodnosti pa tudi divjad..
Vsako leto se ob trčenju z vozili na avstralskih cestah konča življenje na (deset) tisoče živali, predvsem kengurujev. V ta namen so se pri Volkswagnu odločili v znak vdelati prav posebno tehnologijo, s katero bi zmanjšali število trčenj ter obvarovali življenja nič hudega slutečih živali.
Sistem imenovan RooBadge, ki je trenutno v fazi testiranja, je namenjen predvsem kengurujem. Kot zatrjujejo pri Volkswagnu, pa v prihodnosti načrtujejo tudi različico za divjad, ta bi prišla v poštev tudi na slovenskih cestah. Znak bo mogoče namestiti na prednjo masko avtomobila, na slikovnem gradivu je to Volkswagen Amarok.
Sistem živali pravočasno opozori
Logotip znamke je opremljen z zvočnikom, ki oddaja za živali, v tem primeru kenguruje, moteč zvok in s tem že na daleč opozarja živali v bližini ceste. Gre za kombinacijo različnih zvokov – od ptičjega oglašanja, zvoka plenilcev ali topota kengurujevih nog, ki bodo živali pravočasno opozorili na prihajajočo nevarnost.
Usmerjeni zvočnik je povezan z aplikacijo, ki jo je mogoče uporabljati za aktiviranje in deaktiviranje opozorilnih zvokov. Težava je le v tem, da v Avstraliji živi več vrst kengurujev, vsaka pa se drugače odziva na različne opozorilne zvoke. Tako je praktično nemogoče ustvariti univerzalno napravo. A RooBadge se uspešno spopada tudi s tem izzivom.
Izpopolnjevanje sistema s pomočjo aplikacije
Tehnologija namreč uporablja sistem za primerjavo koordinat GPS s podatki o kengurujih, da optimizira zvok in odvrne vrste kengurujev, ki naseljujejo določeno regijo, skozi katero se v tem trenutku peljete. Aplikacija omogoča tudi prijavo pojava določene vrste ob cestišču s pritiskom na piktogram - ti podatki pa se dodatno uporabljajo za izpopolnjevanje sistema.
Sistem je v razvoju že zadnja tri leta, zdaj pa je prešel v zadnjo fazo testiranja. Luč sveta bi lahko ugledal že čez dve leti. Dobra novica za kenguruje!
Preberite še:
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?