MX-5: spuščena streha in veter v laseh, na radiu poletni hit in čudovita obmorska cesta na poletni večer. Kaj je še lepšega?
MX-5, igrivi japonski roadster, ki navdušuje ljubitelje vetra v laseh že 34 let. Znana je po nizki teži in po motorizaciji, ki načeloma nima osupljivih številk, a vendar se nihče ne pritožuje, da je ta avtomobil dolgočasen ali pa prepočasen. Mazda sicer ne namerava "ugasniti" tega modela, se mu pa obeta nekaj sprememb.
Trenutna, četrta generacija MX-5 je na cestah že od leta 2015. Seveda se še vedno sklada z vsemi načeli prve; roadster z mehko streho (sicer je na voljo tudi s trdo - targa), zadnji pogon, lahka, atmosferski pogon ... A njena naslednica bo uvedla vsaj eno veliko spremembo.
VIDEO: Pri Mazdi med zadnjimi ostajajo zvesti tradicionalnemu receptu
Elektrika
Japonci so zdaj potrdili, da bo naslednja generacija ikone elektrificirana. Nova MX-5 bo razkrita v letu 2026, stopnje elektrifikacije pa še niso razkrili; mogoče bo blagi hibrid ali priključni hibrid, mogoče pa bo popolnoma električna. Tako bodo pri Mazdi roadsterja ohranili kljub načrtom, da od leta 2030 naprej prodajajo le še hibridna in popolnoma električna vozila.
Konkurenca
Če bo MX-5 poganjala zgolj elektrika, bo eden njenih konkurentov tudi MG Cyberster. Odprti dvosed bo evropskim kupcem predvidoma na voljo od poletja prihodnje leto. Več o atraktivnem roadsterju preberite na spodnji povezavi.
Napovedi se uresničujejo, tu je kitajski električni športni dvosed
Preberite še: Včasih je vredno prehoditi kakšen meter več, da se vam slučajno ne zgodi tole!
BONUS VIDEO: Žiga Jelar: "zakaj je meni sploh tega treba, mar bi šel v nek šport, kjer bi dirkal z avtomobili."