Z elegantno podobo bo navduševal predvsem nežnejši spol, a Citroën C3 je avtomobil, ki ga bodo z veseljem zapeljali tudi moški, vsakogar pa bo navdušil s tehnologijo, ki ji v tem razredu ni para.
Citroënov model C3 je kot kameleon. Ne glede na to, katero generacijo pogledate, vedno bo nekoliko drugačen, a popolnoma skladen s časom. Vedno je bil tudi pravi mestni spremljevalec, prostoren sopotnik za skok (vsaj) četverice po nakupih ali na kavo, hkrati pa dovolj okreten, da se je znašel v ozkih mestnih središčih. Takšen ostaja tudi danes, a hkrati ponuja več kot le to.
Pravzaprav se šele zdaj zdi, da je Citroën C3 šele postal to, kar je vedno želel biti. Če je pred tem navduševal z dovršeno preprostostjo, mu zdaj to uspeva tudi zaradi elegantne zunanjosti, v kateri pa je še vedno čutiti prijetno sproščenost, ki je zaščitni znak Citroëna C3 že vse od prve generacije, ki je na ceste zapeljala leta 2002.
Odporen proti nevarnostim mesta
Prepoznavna novost novega C3 je dvobarvna karoserija, kjer so barvne kombinacije skoraj neomejene, zato bo vsak avtomobil na cesti izstopal, saj boste le težko našli dva enaka. In ker gre za pravega Citroëna, boste tudi pri modelu C3 lahko opazili prepoznavne zračne blazine AirBump*, ki si jih je izposodil pri večjih bratih iz družin Aircross in Cactus. Teh boste še posebej veseli v garažnih hišah in na ozkih parkiriščih, saj bo z njimi strah, da bi poškodovali avtomobilski lak, povsem odveč.
Po večjih bratih pa C3 povzema še kopico drugih elementov, predvsem s področja varnosti. Sistema za pomoč pri speljevanju v klanec ter nadzor mrtvega kota in opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu so le nekatere izmed varnostnih tehnologij, s katerimi se C3 lahko pohvali. Dvonivojske luči na sprednjem delu bodo pomagale, da boste na cesti tudi ponoči hitro prepoznavni, hkrati pa boste videli vse pred seboj. In če bo tam kaj res zanimivega, lahko to tudi fotografirate oziroma posnamete z vgrajeno video kamero ConnectedCam*, ki je tik za vzvratnim ogledalom v kabini in je tako med vožnjo sploh ne boste opazili. Druga kamera bo medtem na zadku vozila in vam olajšala vzvratno vožnjo.
Maneken z dirkaškim pedigrejem
Prav kabina pa je drugo področje, ki so ji pri razvoju novega Citroëna C3 pozornost namenili oblikovalci. Ta namreč sledi visokim standardom, ki jih je postavila zunanja podoba. Prostorna (prtljažnik ponuja od 300 do 922 litrov prostora), pisana (karoserijske barve se prelivajo na armaturno ploščo in vseh pet sedežev) in razgibana, hkrati pa še vedno dovolj elegantna, da se bo v njej odlično počutil tudi kak predstavnik močnejšega spola. Ne nazadnje ne smemo pozabiti, da je Citroën C3 tudi del elite, del karavane v svetovnem prvenstvu na reliju WRC in prepričani smo, da se je nekaj DNK preneslo tudi v 'civilno' različico avtomobila.
Novi Citroën C3 je torej lahko modni spremljevalec, odličen sopotnik, hkrati pa avtomobil, ki bo s svojo karizmo in odličnimi voznimi lastnostmi navdušil vsakogar, ki se bo z njim vsaj enkrat zapeljal.
*Na voljo za doplačilo
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del